Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قزوین حسن آصفی با بیان اینکه یک خیر قزوینی مبلغ ۲ میلیارد ریال به هلال احمر کمک کرده است، اظهار کرد: بخشی از کمک دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی این خیر، برای تهیه بسته‌های معیشتی و بخش دیگر در راستای اجرای طرح نذر آب ۳ در استان سیستان و بلوچستان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این خیر قزوینی ۱۰ تن ماکارونی به مقدار ۱۵ هزار بسته و یکصد بسته لوازم التحریر در راستای تهیه بسته کمک معیشتی جهت توزیع بین نیازمندان استان به جمعیت هلال احمر اهدا کرده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین اضافه کرد: با توجه به تهعد خیرین و جمعیت هلال احمر استان قزوین در راستای تأمین تجهیزات آبرسانی در منطقه هامون استان سیستان و بلوچستان در قالب طرح نذر آب ۳ و همچنین اجرای بخش اول این پروژه محرومیت زدایی، یکهزار متر لوله نیز توسط این خیر قزوینی به هلال احمر استان اهدا شده است.

آصفی با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز افراد خیر و هم استانی‌های نوعدوست، کمک‌های قابل توجهی به جمعیت هلال احمر استان قزوین داشته‌اند عنوان کرد: وجه اشتراک میان هلال احمر و مردم خیر، انسان دوستی و بشر دوستی است و هلال احمر استان نیز با خیرین که نوع دوستی و بشر دوستی را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند همیشه ارتباط خوبی داشته و دارد و در واقع حلقه وصلی بین توانگران و نیازمندان است.

وی ادامه داد: وظیفه هلال احمر، صیانت از امانتهای خیرین و واقفانی است که برای رضای خدا و کمک به مردم با هلال احمر همکاری می‌کنند و در واقع با حضور خیرین است که اتفاقات خوبی در جهت خدمت به مردم رخ داده است و ما امیدواریم حلقه واسط خوبی بین دل‌های پاک خیرین و نیازمندان باشیم.

آصفی افزود: در ایام کرونا و در شرایطی که مردم با مشکلات زیادی مواجه هستند خیرین، هلال احمر استان را تنها نگذاشته و با یاری حداکثری و از دل و جان خود، هلال احمر را در تأمین بسته‌های غذایی مورد نیاز بیماران و نیازمندان یاری کرده‌اند که این جای تقدیر و قدردانی دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در پایان با بیان اینکه، هلال احمر حلقه اتصال توان توانمندان به نیاز نیازمندان است، عنوان کرد: از مردم بسیار خوب و نوعدوست استان که همیشه پیشگام در خط مهروزی اند و بارها نیز ثابت کرده‌اند می‌خواهیم تا در زمینه‌های مختلف درمانی و حمایتی کمک‌های خود را از طریق جمعیت هلال احمر به دست نیازمندان واقعی جامعه برسانند.

کد خبر 5078729

منبع: مهر

کلیدواژه: قزوین جمعیت هلال احمر قزوین ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیراز شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بارش باران گرگان بسیج ستاد ملی مقابله با کرونا بارش برف بوشهر شهرکرد جمعیت هلال احمر استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۶۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: سقوط به دره و جان باختن یک نفر در اتوبان قزوین - تنکابن ۶ کیلومتر بعد از روستای اکبر آباد به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه محمدیه جمعیت هلال احمر شهرستان البرز به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه  یک فوتی برجای گذاشت که پس از ارزیابی، نجاتگران فرد فوت شده را به منطقه امن منتقل کردند و تحویل مقامات ذی صلاح دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین