Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@12:42:38 GMT

پلمب ۴۰ واحد صنفی متخلف در سلسله

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۶۷۶۰

پلمب ۴۰ واحد صنفی متخلف در سلسله

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،افشین ترکارانی،سرپرست فرمانداری سلسله با اشاره به وضعیت قرمز شهرستان سلسله و اجازه فعالیت مشاغل گروه یک اظهار داشت: از ابتدای شروع طرح محدودیت فعالیت مشاغل و تردد در شهرستان، بسیاری از کسبه و بازاریان همراهی خوبی داشته اند.

او افزود: برخی صاحبان واحد‌های صنفی به دلیل درک نادرست از وضعیت موجود کماکان خواستار فعالیت هستند که درصورت بی توجهی به تذکر‌های صادر شده و با توجه به وضعیت قرمز شهرستان از نظر شیوع کرونا، پلمب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکارانی با اشاره به پایش منظم بازار توسط بازرسان صنعت و معدن، اتاق اصناف، فرمانداری و شهرداری عنوان کرد: گشت‌های بازرسی نیز در ورودی شهرستان مستقر هستند و از ورود خودرو‌های پلاک غیربومی جلوگیری می‌کنند.

سرپرست فرمانداری سلسله بیان کرد: برای حفظ سلامت مردم با احدی مماشات نداریم چراکه شهروندان نیز با جدی گرفتن طرح ممنوعیت رفت و آمد از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد ثابت کردند خواستار کنترل بیماری هستند.

استان لرستان هم اکنون در وضعیت فوق قرمز شیوع کرونا قرار دارد، تنها شهرستان چگنی وضعیت زرد دارد و مابقی شهرستان‌ها در حالت نارنجی یا قرمز هستند.

از ابتدای شیوع کرونا تا۳۰ آبان قطعی ۵۳ هزار و ۲۸۹ شهروند لرستانی به ویروس کرونا تایید شده است که از این تعداد یک هزار و ۶۸ نفر جان باخته اند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری سلسله محدودیت کرونا واحد صنفی شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۶۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی ماهشهر از مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ منوچهر جوانمرد اظهار کرد: به منظور ساماندهی واحدهای صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، گشت تلفیقی ماموران پلیس امنیت عمومی، بازرسان اتحادیه صنوف و صنعت، معدن و تجارت از ۴۲ واحد صنفی در نقاط مختلف این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: در این زمینه ۱۵ واحد صنفی به علت عدم رعایت ضوابط، نداشتن پروانه کسب و همچنین گرانفروشی، مهر و موم شدند و برای ۲۷ واحد دیگر به علت نداشتن ضوابط لازم برگ اخطاریه صادر شد.

فرمانده انتظامی ماهشهر با تاکید بر ادامه طرح‌های نظارت بر اماکن و صنوف مختلف و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای این گونه طرح‌ها، گفت: از مردم می‌خواهیم در صورت مشاهده و یا برخورد با تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد