Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ایرج بادپیما مدیر جهاد کشاورزی شوشتر با بیان اینکه ۴۵۰ هکتار از شالیزار‌های این شهرستان با بارش تگرگ خسارت دید، گفت: براساس بررسی صورت گرفته از سوی کارشناسان، ارزش ریالی خسارت وارده به مزارع شالی شوشتر بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال گزارش شده است.

او با اشاره به اینکه کشاورزان باید در فصول مختلف کشت نسبت به بیمه محصولات خود در مقابل حوادث طبیعی اهتمام بیشتری داشته باشند، افزود: خسارت فقط به کشاورزانی که محصول خود را بیمه کرده اند، پرداخت می‌شود، اما به کشاورزانی که نسبت به بیمه محصولات خود بی تفاوت بوده اند، خسارتی تعلق نمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال از  سطح ۳۰ هزار هکتار از شالیزار‌های شهرستان شوشتر، برنج برداشت شد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش تگرگ خسارت بارندگی بیمه کشاورزی جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۶۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد :سیلاب یک هزار و ۳۰۰ میلیارد به بخش کشاورزی خسارت زد اما تاکنون یک ریال اعتبار خسارت سیلاب پرداخت نشد.

وی افزود: بخش عمده خسارت‌ها و آسیب‌ها در این شهرستان مربوط به باغات، مزارع، زمین‌های کشاورزی، کانال‌های آبرسانی و سرآب بندی‌های بخش کشاورزی و همچنین ابنیه فنی و راه‌های روستائی و عشایری است. که در این بارندگی بخش زیادی از محورهای ارتباطی روستایی و عشایری نیز مسدود شده بود. کهگیلویه و بویراحمد ۲۷۰ هزار هکتار زمین کشاورزی دارد که ۱۶۰ هزار هکتار از این میزان زراعی است.

خبرنگار: فائزه صداقت

انتهای خبر/

کد خبر: 1228422 برچسب‌ها سیل

دیگر خبرها

  • آماده‌باش امدادگران در ۱۴ استان کشور
  • آماده‌باش در ۱۴ استان درپی احتمال رگبار و وزش باد شدید
  • آماده‌باش امدادگران در ۱۴ استان کشور درپی احتمال رگبار و وزش باد شدید
  • ۴۰ هزار تن گندم در استان بوشهر برداشت می‌شود
  • برداشت ۱۵ هزار تن گندم از مزارع استان بوشهر
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزی خراسان جنوبی
  • خسارت خشکسالی به ۱۴۰ هزار هکتار محصول گندم بوشهر
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • راه‌ها در خراسان جنوبی باز شده، اما همچنان ناایمن هستند
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد