Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@08:21:51 GMT

اجرای چهارمین مرحله رزمایش احسان و همدلی در رودان

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۷۰۰۱

اجرای چهارمین مرحله رزمایش احسان و همدلی در رودان

صالحی از اجرای مرحله چهارم رزمایش احسان و همدلی در رودان با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صفدر صالحی، رئیس کمیته امداد رودان در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: مرحله چهار رزمایش احسان و همدلی در شهرستان رودان با توزیع ۴۰۰ سبد غذایی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این بسته‌های معیشت با ارزش ۱۳۲ میلیون تومان و شامل؛ برنج، روغن، ربع گوجه، ماکارونی، نخود و لوبیا است که بین نیازمندان توزیع شد و در ادامه این رزمایش ۵۰۰ قطعه مرغ به ارزش ۱۸ میلیون تومان نیز به دست نیازمندان رسانده شد.

صالحی عنوان کرد: ۴۰۰ بسته بهداشتی شامل ماسک، ژل ضد عفونی با ارزش ۱۲ میلیون تومان نیز در همین رابطه بین نیازمندان توزیع شد.

رئیس کمیته امداد رودان از اعطای سه سری جهیزیه به ارزش ۱۰۲ میلیون تومان در بین نوعروسان این شهرستان در این مرحله از رزمایش احسان و همدلی خبر داد.

صالحی خاطر نشان کرد: این مرحله از رزمایش احسان و همدلی در رودان با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره)، شورای زکات شهرستان و گروه‌های جهادی انجام شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رزمایش احسان و همدلی میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۷۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، در بیانیه اداره ایمنی دریانوردی شانگهای آمده است: نیروی دریایی چین از روز چهارشنبه اول ماه می (۱۲ اردیبهشت) به مدت ۹ روز متوالی در آب‌های شرقی رزمایش برگزار خواهد کرد.

بر اساس این بیانیه، ورود کشتی‌های غیر مرتبط از ساعت ۷ صبح روز اول ماه می (۱۲ اردیبهشت) تا ساعت ۹ صبح روز ۹ می (۲۰ اردیبهشت) به محل برگزاری این رزمایش در آب‌های شرقی چین ممنوع است.

گفتنی است؛ رزمایش دریایی مشترک کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۴ ایران، روسیه و چین پیش تر (اسفند ۱۴۰۲) در آب‌های دریای عمان برگزار و برخی از طرح‌های عملیاتی آن به اجرا در آمد.

هدف از برگزاری این رزمایش تحکیم امنیت و مبانی آن در منطقه و گسترش همکاری‌های چند جانبه میان کشورهای شرکت‌کننده و نشان‌دادن حُسن نیت و توانایی این کشورها در حمایت مشترک از صلح جهانی، امنیت دریایی و ایجاد جامعه دریایی با آینده‌ای مشترک عنوان شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • خبر خوش بخشودگی مالیات برای مودیان لرستانی
  • عکس/ نشست همدلی و همفکری منتخبین مجلس دوازدهم
  • چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • مهلت ارائه اظهارنامه مالیات ارزش افزوده در لرستان تمدید شد
  • رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • پایان چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف
  • تمدید ارائه اظهار نامه مالیاتی در لرستان
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال