Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار کمالی مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار شد: سی و سومین جلسه کمیسیون دائمی مهارت آموزی کارکنان وظیفه روز دوشنبه ۳ اذرماه با حضور نمایندگان نیروهای مسلح، وزارت کشور، سازمان فنی و حرفه‌ای، بانک انصار و شرکت نمایندگان دستگاه‌های غیر نظامی به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از آنجا که تا پایان سال ۱۴۰۱ باید ۱۰۰ درصد سربازان آموزش تخصصی و مهارت آموزی را ببینند و ۳۰ درصد از آن‌ها به شغل برسند، سامانه ماهرسان تشکیل شده است که بانک انصار با توجه به اهمیت موضوع آن را به حالت باشگاه ماهرسان طراحی و راه اندازی کرده است.

کمالی گفت: همه سربازان منقضی خدمت از سال ۹۷ تا ۳۰ شهریور امسال می‌توانند عضو باشگاه ماهرسان شوند.

وی خاطرنشان کرد به سربازان عضو این باشگاه وام‌های ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومانی برای اشتغال، ازدواج و خرید لوازم خانه داده می‌شود.

این در حالی است که به گفته مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه از پایان آذرماه ۹۹ این سامانه به روز رسانی می‌شود و هر سربازی که ترخیص می‌شود، می‌تواند با کد ملی عضو باشگاه ماهرسان شود.

کمالی گفت: صندوق مهارت آموزی زیر نظر سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح تأسیس می‌شود.

وی افزود همچنین مرکز نوآوری سرباز در جوار پادگان‌ها با کمک بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد نخبگان فعلاً به صورت آزمایشی در تهران و سپس در سراسر کشور راه‌اندازی می‌شود.

کد خبر 5078801 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: موسی کمالی مهارت آموزی سربازی ویروس کرونا محدودیت های کرونایی شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران گردشگری سازمان تامین اجتماعی پلیس راهور ستاد ملی مقابله با کرونا بیمه هوای سالم وزارت کشور دیوان عدالت اداری قوه قضاییه مهارت آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۷۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، کمالی گفت: یکصد متر از لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک که بر اثر بارش‌های بهاری و جاری شدن سیل آسیب دیده بود، تعمیر و تعویض شد.

کمالی افزود: برای تعمیر و تعویض قسمت‌های آسیب دیده لوله‌های آب آشامیدنی مبلغ یکصد میلیون ریال از محل کمک‌های اداره آبفای شهرستان اشکذر و دهیاری روستا هزینه شده است.

روستای مرزانک در فاصله ده کیلومتری مرکز بخش خضرآباد واقع شده است.

دیگر خبرها

  • امتداد مهارت آموزی با مشارکت فنی و حرفه‌ای در شبکه آموزش سیما
  • اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیونی به کسب و کار‌های فعال در سکو‌های داخلی
  • ارائه بیش ۲۰ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • توسعه‌یافتگی در جامعه با اتصال دانشگاه و صنعت محقق می‌شود
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • اعطای مشوقهای قابل توجه به سربازان دارای مهارت
  • مهارت‌آموزی در دسترس‌تر از همیشه در سیستان و بلوچستان