Web Analytics Made Easy - Statcounter

سودابه مهربان گفت: هم‌اکنون هشت حلقه صالحین در پایگاه فعال است که بیشتر فعالیت‌های این حلقه‌ها در شرایط امروز با توجه به محدودیت‌هایی کرونایی در فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین، جلسۀ نشست برگزیدگان جشنواره مالک اشتر با حضور جمعی از رسانه‌های گروهی استان، ظهر امروز(دوشنبه) به همت سازمان بسیج رسانه استان قزوین به مناسبت هفته بسیج در سالن روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سودابه مهربان، فرمانده پایگاه حوزه ام‌البنین محمدیه در این جلسه اظهار کرد: پایگاه حضرت رقیه(س) حوزه ام‌البنین محمدیه کمتر از یک سال است که افتتاح شده و با فعالیت‌های انجام شده توانست رتبۀ برتر را کسب کند.

وی افزود: در ابتدای شروع فعالیت، حتی یک پایگاه هم نداشتیم و غالب فعالیت‌ها در مسجد موسی‌بن جعفر(ع) دنبال می‌شد، اما با تعاملی که با هیئت امنا داشتیم، توانستیم موفقیت‌هایی را کسب کرده و مسجد نیز در اختصاص بودجه‌ به ما کمک کند.

فرمانده پایگاه حضرت رقیه(س) حوزه ام‌البنین محمدیه ادامه داد: در ابتدا بودجه‌ای در اختیار نداشتیم؛ اما با فعالیت‌های صورت گرفته توانستیم ۲۰۰ نیرو را جذب کنیم که ۱۱۰ نفر از آنها به صورت اعضای عادی و ۹۰ نفر فعال بودند همچنین با توسعه فعالیت‌ها و کسب رتبه‌های مناسب در جشنواره مالک اشتر، توانستیم بودجه‌ای را از سپاه جذب کنیم.

مهربان یادآور شد: توانستیم هشت حلقه صالحین را تشکیل و اردوها و پیش دبستانی مسجد را راه‌اندازی کنیم که استقبال مناسبی از آن صورت گرفت. تعاملی که با هیئت امنا داشتیم موجب شد تا رتبه برتر بسیج را کسب کنیم؛ همچنین با ارتباط خوبی که با خیریه داریم، نیازسنجی افراد نیازمند صورت می‌گیرد و به این خیریه معرفی می‌شوند.

دوخت ماسک توسط بانوان بسیجی 

فرمانده پایگاه حضرت رقیه(س) حوزه ام‌البنین محمدیه مطرح کرد: با وجود اینکه بودجه‌ای در اختیار نداشتیم، فعالیت‌های مختلفی را انجام دادیم و تقریبا بخش قابل توجهی از ظرفیت مسجد به پایگاه اختصاص داده شده بود؛ به طوریکه در حوزه مقابله با کرونا اقداماتی نظیر دوخت ماسک و غربالگری هم انجام شد.

مهربان تصریح کرد: به روش‌های مختلفی افراد را در بسیج و حوزه جذب کردیم؛ تعدادی از اعضا از بین نمازگزاران، تعدادی از هیئت‌های هفتگی و تعدادی دیگر هم از طریق مدارس جذب می‌شدند و هم‌اکنون هشت حلقه صالحین در پایگاه فعال است که بیشتر فعالیت‌های این حلقه‌ها در شرایط امروز در فضای مجازی برگزار می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به فعالیت‌های پایگاه در خصوص آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد: توانستیم در حوزه اعتیاد و طلاق و ارائه مشاوره‌های سبک زندگی به اعضای خانواده ورود پیدا کنیم؛ همچنین توانستیم در حوزه اشتغالزایی نیز اقداماتی را انجام دهیم که راه‌اندازی کارگاه جداسازی پَر از جمله این اقدامات است.

فرمانده پایگاه حضرت رقیه(س) حوزه ام‌البنین محمدیه در پایان عنوان کرد: با اقدامات صورت گرفته در حوزه اشتغالزایی توانستیم قبل از شیوع کرونا، برای ۴۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال‌زایی کنیم که این آمار در شرایط موجود، تغییر کرده است.

گفتنی است، مجمع سرمربیان ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، حوزه مقاومت بسیج ام‌البنین(س) محمدیه و حوزه مقاومت بسیج حضرت مهدی(عج) اسفرورین به عنوان سه ردۀ برتر بسیج در سال‌جاری معرفی شدند که توانستند در جشنوارۀ کشوری مالک اشتر نیز رتبه کسب کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پایگاه حضرت رقیه س فرمانده پایگاه حلقه صالحین فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۷۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد

 سرهنگ علی میرزایی مسئول بسیج دانش آموزی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در آیین اختتامیه جشنواره نمایش، عکس و استنداپ کمدی بسیج دانش آموزی این استان، اظهار کرد: مخاطب معمولا در قالب هنر نسبت به موضوعات مختلف مجاب می‌شود چرا که زبان هنر عالم‌گیر و برای عموم مردم قابل فهم و درک است.

وی افزود: در این میان دانش آموزان باید به فراخور زمان، برای بیان مسائل مختلف جامعه از قدرت تاثیرگذار هنر استفاده کنند و دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی نیز ظرفیت دانش‌آموزان خلاق و مستعد را در زمینه خلق آثار هنری با موضوعات مختلف به کارگیری کنند.

میرزایی تاکید کرد: دشمن امروزه تحکیم بنیان خانواده را مورد هجمه قرار داده است و دانش‌آموزان نیز متاثر از این فضای مسموم تبلیغاتی شبکه‌های رسانه‌ای دشمنان هستند.

وی ادامه داد: هدف دشمنان ایجاد فاصله بین دانش‌آموزان و والدین آنهاست تا حریم و حرمت‌های مرسوم در بین خانواده‌ها به تدریج شکسته و کم‌رنگ شود.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام یادآور شد: برای حفظ شأن و جایگاه خانواده و والدین در نزد دانش‌آموزان، بسیج دانش‌آموزی با مشارکت مدارس استان جشنواره عکس " به نام پدر - به نام مادر" را برگزار کرد.

 در پایان این جشنواره از دانش‌آموزان برگزیده در بخش‌های نمایش صحنه‌ای و استندآپ کمدی با موضوع انتخابات و عکس با موضوع خانواده و والدین با اهدای لوح با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان قدردانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر