Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@01:14:32 GMT

۱۶۰۰ بسته معیشتی در چهارمحال‌وبختیاری توزیع شد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۷۸۶۲

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه هلال احمر چهارمحال‌وبختیاری با توزیع بیش از ۱۶۰۰ بسته معیشتی برگزار شد.

حجت الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام سوم آذرماه در این آیین اظهار کرد: در شرایطی که جامعه‌ به آن مبتلاست و افرادی به شدت در این ایام گرفتار هستند و سختی معیشت به دلایل مختلف جامعه را درگیر کرده، حتما جا دارد که روح مواسات حاکم شود و مؤمنان به فکر یکدیگر باشند و نقش ایمانی خود را ایفا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فرهنگ زیبای مواسات به خوبی جای خود را باز کرده و نهادینه شده است، در مرحله اول حرکت‌های زیبا و ارزشمندی را دیدیم در این مرحله هم مجدداً با لبیک‌گویی به ندای ولی‌امر مسلمین همه در صحنه حضور دارند. قرارگاهی در استان شکل گرفته و نهادی‌های جهادی و مردمی و دستگاه‌های دولتی و خدماتی و اصناف و ادارات و بازاریان و ... اعلام آمادگی کرده‌ و خودشان را در این عرصه مسئول می‌دانند که پاسخگو باشند.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: هلال احمر همواره در مبحث مواسات پیشقدم بوده و به کمک دیگران شتافته است، این نهاد در عرصه‌های مختلف حضور همه‌جانبه در هر بلیه و گرفتاری دارد و در خدمات و حتی کمک‌های موردی در درمان نقش‌آفرینی می‌کند، در برهه کنونی نیز می‌بینیم که چه در مرحله اول و چه در این مرحله، نیروهای هلال احمر پای کار آمده‌اند که جای قدردانی دارد.

حجت‌الاسلام نکونام بیان کرد: استان ما در این عرصه دارای وفاق است و همدلی و همراهی خوبی وجود دارد، این وفاق و همدلی هم برکات را افزون می‌کند و هم کمک‌ها را بالا می‌برد و هم استان را ارتقا می‌دهد که درهمه عرصه‌های دیگر طبعاً همین انتظار است که این وفاق و همدلی و همراهی وجود داشته باشد.

در ادامه ایرج کیانی، مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری گفت: در مرحله اول رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه، حدود ۸۰۰۰ بسته مواد غذایی و ۲۰۰۰ بسته بهداشتی در بین نیازمندان واقعی توزیع شد.

وی ادامه داد: در مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه بیش از ۱۶۰۰ بسته مواد غذایی تهیه شده است که شامل برنج، ماکارونی، رب‌گوجه، قند، چای و روغن بوده و ارزش مالی هر بسته ۴۰۰ هزار تومان است. یک میلیارد تومان اعتبار لازم برای تهیه این بسته‌ها توسط فدراسیون بین‌المللی هلال‌احمر و صلیب سرخ به استان داده شده است.

کیانی خاطرنشان کرد: تمامی بسته‌های مواد غذایی با کمترین قیمت خریداری شده‌ و با کمک همکاران در مجموعه هلال‌احمر و امدادگران بسته‌بندی و آماده توزیع شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم با ائمه جمعه و فرمانداران شهرستان‌ها به منطور شناسایی افراد نیازمند انجام شده است و در نظر داریم که این بسته‌ها به آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا داده شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری کمک مؤمنانه هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۷۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۲۰۰۰ مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری

رئیس مرکز اورژانس چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه در فروردین‌ ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان برقرار شد، گفت: در این مدت متاسفانه دو هزار مورد مزاحمت تلفنی با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان چهارمحال‌وبختیاری (دیسپچ) به ثبت رسیده است.

محمود شمسی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری با بیان این‌که در فروردین در مجموع ۱۷ هزار تماس با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس چهارمحال‌وبختیاری برقرار شد، اظهار کرد: همچنین طی این مدت کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۴۱۸ نفر را از خدمات مشاوره تلفنی بهره‌مند کردند.

وی افزود: در این ایام ۳۲۹۳ مأموریت توسط اورژانس استان جهت امدادرسانی انجام شد.

رئیس مرکز اورژانس چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: در این مدت متأسفانه دو هزار مزاحمت تلفنی با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان چهارمحال و بختیاری (دیسپچ) به ثبت رسیده است.

کد خبر 747467

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • سفر استاندار چهارمحال وبختیاری به ناغان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ثبت بیش از ۲۰۰۰ مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری