Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@19:10:30 GMT

دستگیری ۱۰ متهم طی ۴۸ ساعت گذشته در شهرستان بهار

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۸۱۲۵

دستگیری ۱۰ متهم طی ۴۸ ساعت گذشته در شهرستان بهار

سرهنگ بزرگعلی نوری در گفتگو با خبرنگار مهر از دستگیری ۱۰ متهم در نتیجه تشدید فعالیت‌های انتظامی طی ۴۸ ساعت گذشته در شهرستان بهار خبر داد.

وی گفت: این طرح با هدف افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان و مبارزه با سارقان، قاچاق کالا، خرده فروشان مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت عمومی در شهرستان بهار با مشارکت و همدلی مردم و رده‌های انتظامی و با بکارگیری تمامی امکانات در ۴۸ ساعت گذشته اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دستگیری پنج سارق و چهار معتاد و توزیع کننده مواد مخدر و کشف دو دستگاه خودرو و موتور سیکلت سرقتی و شش فقره سرقت از نتایج اجرای این طرح بود.

سرهنگ نوری بیان کرد: در این طرح دو هزار و ۶۰۰ قطعه مرغ قاچاق و فاقدمجوزبه ارزش یک میلیارد ریال کشف و سه دستگاه خودرو و دو دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف شد.

وی به دستگیری سارق و کشف موتور سیکلت مسروقه در این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: مأموران انتظامی شهرستان بهار حین گشت زنی به یک موتورسوار مشکوک شده که در استعلام از مرکز مشخص شد این وسیله نقلیه دارای سابقه سرقت در شهرستان اردستان استان اصفهان است.

نوری افزود: متهم که ساکن یکی از شهرستان‌های استان همدان است با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و تلاش برای شناسایی مالکان دام ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: پلیس شهرستان با استفاده از تمام امکانات در راستای برقراری نظم و امنیت و بالا بردن احساس امنیت شهروندان از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کند.
 

کد خبر 5078038

منبع: مهر

کلیدواژه: دستگیری سارق سرقت فرماندهی انتظامی همدان ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیراز شیوع کرونا کرمانشاه بارش باران آمار کرونا گرگان بوشهر بسیج بارش برف ستاد ملی مقابله با کرونا شهرکرد شهرستان بهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۸۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه

فرمانده انتظامی هویزه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت، بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام و ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی تقدسی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هویزه ادامه داد: مأموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و دو تیغه خشاب به کار رفته را در صحنه تیراندازی کشف کردند.

تقدسی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان است.

کد خبر 748832

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه