Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شرایط جدید شیوع بیماری و اعمال محدودیت‎های سراسری از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در سطح کشور، آستان قدس رضوی ضمن عذرخواهی و دلجویی از زائران عزیز و با اندوه فراوان اعلام می‌دارد بصورت موقت و تا رفع شرایط حاد کنونی، محدودیت‌ها در حرم مطهر رضوی تشدید خواهد شد. 

به گزارش قدس آنلاین در اطلاعیه روابط عمومی آستان قدس رضوی درباره شرایط جدید خدمت رسانی حرم مطهر رضوی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
«وافتح لی یا رَبِّ بَابَ الْفَرَجِ بِطَوْلِک وَ اکسِرْ عَنِّی سُلْطَانَ الْهَمِّ بِحَوْلِک»
ای پروردگار من، به احسان خویش دَرِ آسایش به روی من بگشا و به نیروی خود، سختیِ اندوهم را درهم شکن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زائران و دلدادگان خاندان عصمت و طهارت؛

بردباری و شکیبایی شما سروران گرامی در همکاری با خدمتگزاران خود در آستان قدس رضوی از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا تا به امروز و مشارکت و همدلی در کمک به هم‌وطنان در قالب رزمایش مواسات، جلوه‌هایی بی‌بدیل از عظمت و بصیرت مردم ایران اسلامی است که در تاریخ ماندگار خواهد شد و ازین رو خالصانه قدردان و سپاسگزاریم. امید آنکه با عنایت پروردگار متعال هرچه زودتر پذیرای قدوم و خدمتگزار شما عاشقان امام رئوف در مشهد مقدس باشیم.
به استحضار میرساند از زمان آغاز شیوع بیماری کرونا، صیانت از سلامتی زائران علی ابن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثناء به مهم‌ترین اولویت‌ آستان قدس رضوی تبدیل شده و به اذعان صریح مسئولان نظام سلامت و ناظران و کارشناسان، شیوه‌نامه‌های بهداشتی به دقیق‌ترین شکل ممکن در این بارگاه منور به مرحله اجرا درآمده و به استناد ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی نهادهای متولی، سطح رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در میان خدام و زائران این بارگاه ملکوتی، الگوی سایر مراکز و در ترازی عالی بوده است که این مهم جز با همکاری و همراهی شما مردم عزیز میسر نشده است.
بر این اساس، در شرایط جدید شیوع بیماری و اعمال محدودیت‎های سراسری از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در سطح کشور، آستان قدس رضوی ضمن عذرخواهی و دلجویی از زائران عزیز و با اندوه فراوان اعلام می‌دارد بصورت موقت و تا رفع شرایط حاد کنونی، محدودیت‌ها در حرم مطهر رضوی تشدید خواهد شد. 
همچنین آستان قدس رضوی از طریق افزایش تولیدات رسانه‌ای در فضای مجازی و رسانه ملی تلاش می‎کند عموم ارادتمندان حضرت رضا علیه السلام از اقصی نقاط عالم را از انوار قدسی منبعث از بارگاه نورانی امام مهربانی ها و معارف رضوی بهره‌مند نماید.
در پایان از جوار مضجع نورانی حضرت ثامن الحجج، علی‌بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه والثناء، ضمن آرزوی سلامت و شادابی برای همه ارادتمندان ساحت قدسی اهل‌البیت علیهم‌السلام و شفای عاجل بیماران، هم‌میهنان ارجمند را به توسل و تمسک به ساحت نورانی آل الله در کنار توجه جدی به شیوه نامه‌های بهداشتی در راستای عبور از این بحران عالم‌گیر دعوت می‎نماییم. باشد که پروردگار مهربان، در آسایش به رویمان گشاید و سختی اندوهمان را در هم شکند. آمین یا رب العالمین

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حرم مطهر رضوی کرونا آستان قدس رضوی حرم مطهر رضوی شرایط جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۸۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی محمودنژاد در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، اظهار کرد: در ایام دهه کرامت به همت خادمان حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها اتفاقاتی در حوزه‌های هنری و مهندسی این آستان مقدس از جمله افتتاح برخی پروژه‌ها و رونمایی از برخی دستاوردهایی که در طول سال گذشته در این آستان مقدس انجام شده رقم خواهد خورد.

وی ابراز کرد: از جمله پروژه‌هایی رونمایی خواهد شد تکمیل ضریح مطهر رأس الحسین (ع) برای کشور سوریه که به همت خادمان حرم مطهر بانوی کرامت انجام شده و در سالروز میلاد حضرت معصومه (س) رونمایی می‌شود و آماده ارسال به آن مکان مقدس است.

معاون اجرایی حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به درب طلایی که برای حرم حضرت رضا (ع) در کارگاه هنری آستان مقدس بانوی کرامت ساخته شده است گفت: این درب طلای فاخر با بهره‌گیری از هنرمندان قم و اصفهان و تیم فنی و هنری آستان قدس رضوی ساخته شده و در دهه کرامت ضمن رونمایی برای نصب به حرم امام رضا (ع) ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه این دو پروژه از منابع خیرینی که با آستان مقدس همکاری می‌کنند تأمین منابع شده است افزود: همچنین در موکب حرم مطهر حضرت معصومه (س) در عمود ۱۰۸۰ مسیر نجف به کربلا ساخت یک زائرسرا به زیربنای ۳ هزار مترمربع شروع شده که برای ارائه خدمت به زائران اربعین و همچنین در طول سال ساخته شده و تلاش می‌شود که تا پایان دهه کرامت به بهره‌برداری برسد.

محمودنژاد افزود: ما در حرم مطهر حضرت معصومه (س) هم پروژه‌های هنری و عمرانی از جمله کاشی‌کاری، نقاشی و مقرنس‌کاری داریم که برخی در فاز اول و برخی در فاز تکمیلی قرار دارد و در دهه کرامت رونمایی می‌شود.

کد خبر 6093128

دیگر خبرها

  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت
  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • جشن تکلیف ۴ هزار دختر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد