Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته سوم مسابقات والیبال باشگاه های کشور، تیم والیبال بانوان شهرداری قزوین در مقابل سایپا تهران تن به شکست داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین;  در ادامه مسابقات والیبال لیگ برتر بانوان باشگاه های کشور تیم شهرداری قزوین ساعت ۱۴ امروز در تهران به مصاف تیم سایپا تهران رفت. 

در این مسابقه تیم سایپای تهران موفق شد ست اول را با نتیجه ۲۵بر ۱۷ به نفع خود رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم بانوان شهرداری قزوین در ست دوم نیز علی  رغم  تلاش بازیکنان نتیجه را ۲۵بر ۱۶ به حریف تهرانی خود واگذار کرد.

تیم مدعی سایپای تهران در ست سوم نیز با درخشش بازیکنان خود موفق شد با نتیجه ۲۵بر ۱۱ به نفع خود تمام کند. 

در نهایت تیم والیبال بانوان سایپای  تهران موفق شده که با نتیجه ۳ بر ۰ نتیجه بازی را به نفع خود رقم بزند و اولین شکست را به تیم بانوان والیبال شهرداری قزوین تحمیل کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش و جوانان قزوین شهرداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۸۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی زیر و بم حریف را می‌شناسد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سیدمجتبی حسینی پس از اینکه در دو دیدار اخیرشان شکست‌ناپذیر ظاهر شدند و مقابل پرسپولیس به برتری و برابر فولاد خوزستان به تساوی رسیدند، فردا در تهران مهمان پیکان خواهند بود و انگیزه زیادی دارند تا در این بازی خارج از خانه به پیروزی دست یابند و شرایط بهتری در جدول پیدا کنند.

مجتبی حسینی که طی دو فصل اخیر هدایت پیکان را برعهده داشت و در کنار حفظ سهمیه این تیم با جوانان پرشمار، موفق شد بیش از بودجه این باشگاه درآمدزایی کند و رکورد قابل توجهی برای خودروسازان در ساخت و معرفی مهره‌های کم سن و سال داشته باشد، حالا باید آلومینیوم را مقابل تیم سابقش هدایت کند و به دنبال کسب برتری است.

آلومینیوم اراک که در دیدار رفت مقابل پیکان به دلیل مردود شدن گل و یکی از بزرگترین جنجال‌های فصل نتوانست به برتری دست پیدا کند، امیدوار است فردا با تدابیر تاکتیکی سیدمجتبی حسینی بتواند مقابل پیکان نتیجه بگیرد.

شاگردان حسینی در آخرین حضورشان در ورزشگاه دستگردی تهران موفق شدند در هفته سوم لیگ برتر به پیروزی مقابل هوادار تهران دست پیدا کنند و امیدوار هستند در همین استادیوم پیکان را هم شکست بدهند.

دیگر خبرها

  • مجتبی حسینی: سه سال کار کنید و موفق شوید!
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • کمربندی نسیم شمال بدون قطع یک‌ درخت احداث شد
  • حسینی زیر و بم حریف را می‌شناسد
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • مدعی جدید آقای گلی در اولین سال لیگ (عکس)
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه
  • صعود تیم بسکتبال بانوان زربام‌پارت خراسان شمالی به مرحله پلی‌آف
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • اولین آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ برگزار شد