Web Analytics Made Easy - Statcounter

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با دینامو کیف، به سوال های خبرنگاران پاسخ داد.

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با دینامو کیف اعلام کرد که تصمیم گرفته به لیونل مسی و فرنکی دی یونگ استراحت دهد و به همین دلیل این دو بازیکن به دیدار با دینامو کیف دعوت نشده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، رونالد کومان در این کنفرانس مطبوعاتی گفت:

تصمیم گرفته ایم که لیونل مسی و فرنکی دی یونگ با ما سفر نکنند چون وضعیت ما در لیگ قهرمانان با توجه به امتیازاتی که داریم، تقریباً خوب است و این دو بازیکن به استراحت نیاز دارند. بازی های زیادی در پیش است. مسی و دی یونگ در تمام بازی ها به میدان رفته اند و نه فقط با بارسا، بلکه با تیم های ملی خود نیز همیشه فیکس بوده اند. در مورد لئو، او به آمریکای جنوبی سفر کرده بود و این یک سفر طولانی است.  ما باید از بازیکنانمان مراقبت کنیم، آن ها نمی توانند همیشه در سطح بالا و با آمادگی کامل باشند. همه این موضوع را می دانند اما ما همچنان باید بازی های زیادی را انجام دهیم و یوفا و فیفا باید یک فکری کنند چون بازی کردن در این تعداد بازی غیر ممکن است. لیونل مسی؟ ما زیاد در مورد او صحبت می کنیم. او همیشه تاثیر زیادی روی دستاوردهای این باشگاه داشته است و هنوز هم می تواند تاثیرگذار باشد. من متقاعدم او هنوز همان بازیکنی است که ما به آن نیاز داریم و برای ما اهمیت زیادی دارد.

نمی توانیم از این نتایج خوشحال و راضی باشیم اما ما اشتیاق و جاه طلبی داریم و از کار کردن با این گروه خوشحالم. فردا بازی دیگری در پیش است، شانس صعود داریم و باید از آن بهره ببریم. کسب پیروزی در لیگ قهرمانان برای ما آسان تر از کسب پیروزی در لالیگا نیست. متقاعدم که در پایان فصل، ما نیز برای قهرمانی لالیگا خواهیم جنگید و در بالای جدول خواهیم بود. من از وضعیت فعلی راضی نیستم، ما شرایط خود و تصمیماتی که گرفتیم را می دانیم اما تمام انرژی من صرف تمرکز روی کارم می شود. من از تلاش بازیکنانم راضی ام اما از امتیازاتی که کسب کرده ایم، نه. در کل ما باید پیشرفت کنیم. نه تنها از نظر دفاعی، بلکه از نظر هجومی نیز باید تاثیرگذاری بیشتری داشته باشیم چون از نظر هجومی هم چندان خوب نیستیم. تغییر سیستم برای بازی فردا؟ ما سیستم 1-3-2-4 را داریم و به نظر می رسد بارسا فقط در سیستم 3-3-4 می تواند بازی کند اما این بستگی به شرایط بازی دارد. ما می توانیم با سه هافبک نیز بازی کنیم. درست است که دینامو کیف در نیوکمپ باخت اما بازی آسانی نخواهد بود. آن ها رقیب خوبی هستند و مطمئنم که بخاطر معضل کرونا، با بازیکنان دیگری بازی خواهند کرد اما ما با میل به پیروزی به این دیدار می رویم.

اومتیتی مدت زیادی مصدوم بوده است، او عالی تمرین می کند و فکر می کنم پس از دو هفته آینده، بتوانیم روی او حساب کنیم. آرائوخو هنوز برای اتمام ریکاوری خود به زمان نیاز دارد و نمی توانیم به دلیل کمبود مدافع، روی او ریسک کنیم. مینگوئزا می تواند فرصت بازی داشته باشد. ماتئوس فرناندز عالی تمرین می کند و لایق قرار گرفتن در لیست بود. دست هنوز به زمان نیاز دارد تا با تیم هماهنگ شود و با توجه به مصدومانی که داریم، او مهم خواهد بود و تا به حال نیز در دو پست مختلف برای ما بازی کرده است. غیبت پیکه یک فقدان بزرگ است. او سال های زیادی اینجا بوده و شخصیت بزرگی دارد و این یک فقدان مهم است. این اتفاق برای تیم و باشگاه ناراحت کننده است. سخت است اما باید بپذیریم و به دنبال راه حلی برای حل این معضل باشیم.

نقل و انتقالات ژانویه؟ دو یا سه پست هستند که نیاز به تقویت آن ها داریم و یکی از آن پست ها، پست دفاع وسط است اما فردا کاری در این مورد نمی توانیم انجام دهیم. خروجی ها؟ الان زمان مناسبی برای فکر کردن به این چیزها نیست، هنوز ژانویه فرا نرسیده است. جدایی تودیبو و کوئنکا و کمبود دفاع وسط؟ برای من این یک شرایط ریسکی نیست، کوئنکا جوان است و به زمان نیاز دارد. از آن جایی که من سرمربی بارسا هستم، این ها تصمیماتی هستند که باید با پلانس می گرفتیم.

همچنین بخوانید:

بارسلونا بدون لیونل مسی به کیف سفر می کند

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رونالد کومان دینامو کیف لیونل مسی دی یونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۸۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده روسی: می‌خواهم از مدل ژابی آلونسو در لورکوزن تقلید کنم؛ به ۳ امتیاز بازی با یوونتوس نیاز داریم

در حساس ترین مقطع فصل، تیم ده روسی فشرده ترین برنامه را در پیش دارد.

در دیداری حساس از هفته ۳۵ سری آ ۲۰۲۳/۲۴، آاس رم میزبان یوونتوس است. سه امتیاز این بازی در مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای هر دو تیم به خصوص رم بسیار اهمیت دارد.

به نقل از رمانیوز؛ دنیله ده روسی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از این بازی گفت:

امروز ما بهتر می توانیم وضعیت بازیکنان را ارزیابی کنیم. پس از اینکه شرایط همه را ارزیابی کردم، فردا صبح در مورد ترکیب اولیه تصمیم خواهم گرفت. چیزی که می توانم بگویم این است که به نظر نمی رسد مصدومیت برخی بازیکنان جدی باشد.

من به شدت تحت تأثیر عملکرد دیبالا قرار گرفتم؛ او شرایط تیم را درک می کند و در زمین خیلی خوب واکنش نشان می دهد. دیبالا از شکست روز پنجشنبه ناراحت است، اما خود را در آمادگی بدنی فوق العاده ای نگه داشته است.

یوونتوس؟ من واقعا به الگری احترام می گذارم، او هم بازی پدرم بود. به یوونتوس احترام کامل می گذارم، اما ما به امتیازات این بازی برای رسیدن به لیگ قهرمانان نیاز داریم و من مطمئن هستم که هواداران به ما کمک خواهند کرد تا مانند همیشه جلو برویم. ما در این 4-5 بازی آینده به کمک آنها نیاز داریم.

لورکوزن؟ بازی در زمین لورکوزن حتی دشوارتر خواهد بود. کار سختی داریم اما غیرممکن نیست. در فوتبال هر اتفاقی ممکن است بیفتد. در بازی برگشت اگر گل اول را بزنیم، چه کسی می داند در ادامه چه می شود... لورکوزن بسیار قوی است، مربی آنها عالی است، اما در نیم ساعت اول دیدیم که رم بهتر بازی می‌کند. گل اول اوضاع را تغییر داد اما پس از آن هم موقعیت هایی داشتیم. من به عملکرد تیمم افتخار می کنم، به همه از جمله کسانی که اشتباه کردند، افتخار می کنم.

ما نیز می توانیم مدل بایرلورکوزن را تقلید کنیم، من دیروز در مورد آن با مدیران و مالکان باشگاه صحبت کردم. برخی از ویژگی های تیمی که آلونسو دارد، مواردی است که من نیز در تابستان درخواست خواهم کرد. من می خواهم که ما اینطور بازی کنیم.

من اکنون از پسرانم می خواهم که در این چند بازی باقیمانده تلاش بیشتری کنند. آنها باورنکردنی بوده اند. در ماه ژوئن ارزیابی هایی را در رابطه با بازار انجام خواهیم داد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • اندونزی پس از 68 سال یک رویا دارد
  • اولین داروی رشد دندان آزمایش می‌شود
  • ژابی آلونسو: برای رسیدن به فینال بازی بزرگی با رم داریم
  • سیمونه اینزاگی: به باشگاه گفتم نمی خواهم هیچ بازیکنی از جمع ما خارج شود؛ به همه آنها نیاز دارم
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد
  • ده روسی: می‌خواهم از مدل ژابی آلونسو در لورکوزن تقلید کنم؛ به ۳ امتیاز بازی با یوونتوس نیاز داریم
  • در فقدان خاموشی یک صدای ناب از موسیقی شریف خراسان
  • فقدان امنیت شغلی؛ دغدغه اول جامعه کارگری
  • فوتسال نیاز به بازی با تیم‌های بزرگ دارد/ نگران جام جهانی هستیم