Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از سازمان لیگ فوتبال ایران، زهره هراتیان، مدیر پزشکی ایفمارک درباره انتقادهایی که به انجام توقف بازی (دو وقفه در دقایق ۳۵ و ۷۰ ) در جریان مسابقات لیگ برتر انجام می شود اظهار کرد: با توجه به این‌که بیماری کووید ۱۹ پدیده جدیدی در دنیاست و عوارض دقیق ویروس کرونا و این بیماری را روی بدن بازیکنان نمی‌دانیم تصمیم گرفته شد که وقفه‌هایی مثل کولینگ برک با نام کووید برک اجرا شود و به همین دلیل در دقایق ۳۰ و ۷۵ مسابقه داور برای نوشیدن آب به بازیکنان دو تیم و پایین آمدن دمای مرکزی استراحت می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کووید برک از اواخر فصل گذشته در فوتبال ایران انجام شد و پیش از آن هم در فوتبال باشگاهی اسپانیا اجرا شده است.

مدیر پزشکی ایفمارک ادامه داد: در حال حاضر نیز در ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال در مورد اجرای کووید برک در فصل سرما بحث و گفتگو خواهیم کرد و البته بازخورد این کووید برک را از پزشکان تیم‌ها، بازیکنان و مربیان خواهیم داشت و سپس در مورد اینکه ادامه یابد یا نه تصمیم قطعی گرفته می‌شود. البته اجرای کووید برک در راستای کاهش آسیب به بدن فوتبالیست‌ها بوده زیرا تضعیف سیستم ایمنی یکی از عوامل ابتلا به بیماری کووید است و ما به عنوان بدنه حافظ سلامت بازیکنان از همه ابزارهای موجود جهت حفظ ایمنی بدن بازیکنان استفاده کردیم.

او اضافه کرد: قانون کولینگ برک نیز به این دلیل اجرا شد که بازیکنان در گرمای زیاد تمرکز و بازدهی‌شان کم می شد و احتمال آسیب دیدگی‌شان افزایش پیدا می‌کرد. اکنون با توجه به سرد شدن هوا احتمال دارد بعد از بحث در ستاد مقابله با کرونا در فوتبال قانون کووید برک هم لغو شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کووید ۱۹ ایفمارک زهره هراتیان کووید برک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۸۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ برتر و لیگ یک فوتبال ایران در حالی به هفته‌های پایانی نزدیک می‌شود که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نظارت خود را روی انجام بازی‌ها بیشتر از قبل کردند و قصد دارند با تصمیمات خود از تنش و جنجال جلوگیری کنند تا تیم‌ها با تمرکز روی مسائل فنی کارشان را پیش ببرند.

در همین راستا، امروز جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال ایران برگزار شد و در یک تصمیم مهم، مدیران تاکید داشتند که دیگر هیچ مسابقه‌ای نباید رایگان شود.

مهدی محمدنبی، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در این باره گفت: مقرر شد تا نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند.

او همچنین تاکید کرد که همه باشگاه‌های میزبان باید بلیت فروشی را انجام بدهند و هیچ باشگاهی اجازه ندارد تا مسابقات خانگی خود را رایگان اعلام کند.

طی هفته‌های گذشته حداقل پنج باشگاه لیگ برتری بازی‌های خود را رایگان اعلام کرده بودند که این کار در بازی‌های باقی مانده ممنوع شده است.

دیگر خبرها

  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • واحدهای سیار برای پخش HD لیگ برتر!
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید | آغاز تا انجام اومااویا
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود