Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید اوحدی امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه بهره‌برداری از بیمارستان آیت‌الله کرمی اهواز توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران، ضمن تبریک هفته بسیج گفت: آینده‌نگری حضرت امام خمینی (ره) باعث شکل‌گیری مجموعه بسیج شد. امام (ره) تحول عظیمی را در افراد جامعه به‌خصوص جوانان ایجاد کرد و بسیج را بر اساس آرمان‌هایی شکل داد که فراتر از مسائل نظامی و دوران دفاع مقدس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیج به‌عنوان یک فرهنگ در جامعه تعریف شده و در بسیاری از ابعاد مشغول به فعالیت‌های فرهنگی و ارزشی است. بسیج فرهنگ نوع‌دوستی، گذشت، جهاد، ایثار و شهادت است. در بروز بحران‌ها و مشکلات شاهد هستیم که تفکر بسیجی یاری‌گر کشور است و امروز نیز با امضای این تفاهم‌نامه که بر اساس تفکر بسیجی صورت گرفته است، توفیقی نصیب ما شد تا گام خوبی در زمینه فعالیت‌های درمانی برداشته شود.

معاون رئیس جمهور با اشاره با اقدامات صورت گرفته برای امضای این تفاهم‌نامه گفت: وقتی پیشنهاد این همکاری مطرح شد، جناب آقای بختیاری رئیس محترم کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به ظرفیت‌های علمی و تخصصی در بنیاد شهید و امور ایثارگران از این همکاری استقبال کردند و امیدواریم با تلاش‌های همکاران و مجموعه بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران شاهد توسعه و بهبود وضعیت این بیمارستان و در نهایت تحولی در عرصه درمان استان خوزستان باشیم.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان با اشاره با ظرفیت‌های موجود در مجموعه‌های درمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: یکی از اقداماتی که اخیراً در این حوزه انجام شده است افزودن ۳۲۰ تخت به ظرفیت درمانی بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) در ۶ ماه گذشته است که این موضوع نیز نشانه‌ای از وجود تفکر بسیجی است.

سید مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در این مراسم تصریح کرد: این بیمارستان با نیت خدمت به محرومین و نیازمندان توسط مرحوم آیت الله کرمی ساخته و به کمیته امداد امام خمینی (ره) واگذار شد. ما از پیشنهاد بنیاد شهید و امور ایثارگران برای همکاری در این مجموعه استقبال کردیم، بنیاد شهید و امور ایثارگران بهترین نهاد کشور است و خدمت در آن توفیقی است که نصیب عزیزان این مجموعه شده است.

وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران دارای تجربیات بسیار خوبی در مسائل درمانی است و خوشبختانه دغدغه‌ای از بابت اداره این بیمارستان چه در زمینه اجرایی و چه تکریم مراجعان وجود ندارد.

در پایان این مراسم قرارداد واگذاری بیمارستان آیت‌الله کرمی اهواز به بنیاد شهید و امور ایثارگران توسط معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) به امضا رسید.

کد خبر 5078733

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران کمیته امداد امام خمینی بیمارستان تفاهم نامه محدودیت های کرونایی ویروس کرونا شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران گردشگری سازمان تامین اجتماعی پلیس راهور ستاد ملی مقابله با کرونا سامانه بارشی هوای سالم بیمه دیوان عدالت اداری اوراق مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران کمیته امداد امام خمینی آیت الله کرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۸۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله جنتی: معلمان مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند

آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه امروز (چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) این شورا ضمن گرامیداشت روز معلم و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره) اظهار داشت: برای معلمان عزیز که مجاهدان عرصه علمی و فرهنگ هستند، آرزوی توفیق دارم.

وی سپس در خصوص شهید مطهری اظهار داشت: در کنار آثار شهید مطهری که حقیقتا سرمایه فرهنگی و علمی جامعه ماست، باید سیره علمی اثرگذار ایشان نیز تبیین شود.

دبیر شورای نگهبان افزود: ویژگی ممتاز شهید مطهری (ره) نیازشناسی علمی و فرهنگی جامعه بود و، چون حرکت خود را براساس این نیازشناسی دقیق ساماندهی کرد در بیداری جامعه نقش تاثیرگذار داشت.

وی با بیان اینکه شهید مطهری معلم طراز انقلاب اسلامی بود، عنوان کرد: محتوای آثار شهید مطهری سرمایه‌ای عظیم برای مقابله با شبهات دشمنان امت اسلام است.

آیت‌الله جنتی همچنین تاکید کرد که معلمی از نگاه معارف اسلامی یک شغل نیست، بلکه یک مجاهدت است و هرچه این مجاهدت کامل‌تر انجام شود، جامعه سعادتمندتر خواهد شد.

امام صادق (ع)؛ جهادگر بزرگ فرهنگی

دبیر شورای نگهبان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت امام صادق (ع) و عرض تسلیت بدین مناسبت، بیان داشت: ایشان در روزگاری که جهان اسلام با نفوذ افکار بیگانگان و همچنین تحریف معارف اسلامی مواجه بود، با تعیین درست اولویت‌ها، دست به جهاد بزرگ فرهنگی زدند.

وی بیان کرد: ثمرات ارزشمند آن جهاد بزرگ فرهنگی از سرمایه‌های ماندگار امت اسلام است.

آیت‌الله جنتی این نکته را هم یادآور شد که امام صادق (ع) همزمان با تدریس و تربیت شاگردان، نظام و ساختار آموزشی جامعی طراحی کردند که قابلیت الگوبرداری در همه زمان‌ها دارد و هرچه نظام آموزش و پرورش ما به این نظام آموزشی نزدیک‌تر شود، توفیقات بیشتری کسب خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • آیت‌الله جنتی: معلمان مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • مطهری امام
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز