Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@21:31:16 GMT

ژکو سرانجام از شر کرونا خلاص شد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۸۴۶۴

مهاجم بوسنیایی تیم فوتبال رم سرانجام موفق شد وجودش را از ویروس کرونا پاک کند. خبرگزاری میزان - ادین ژکو که چند روز پیش از بازی دوستانه تیم ملی فوتبال بوسنی و هرزگوین مقابل ایران به ویروس کرونا مبتلا شده بود و چند بازی تیم ملی کشورش و تیم رم را از دست داده بود، سرانجام پس در چهارمین تست کرونایش از شر این ویروس کشنده خلاص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ژکو ۳۴ ساله این فصل در هفت بازی از رقابت‌های مختلف برای رم به میدان رفته و آمار سه گل‌زده و یک پاس‌گل را از خود برجای گذاشته، با انتشار پیامی در توئیتر اعلام کرد: سرانجام جواب تست کرونایم منفی شد! بی‌صبرانه منتظر بازگشت به تمرینات کنار هم‌تیمی‌هایم و کمک به آن‌ها برای ارائه بازی بهتر هستم.
همچنین کریس اسمالینگ، مدافع انگلیسی جالوروسی که به مسمومیت غذایی دچار شده بود، به تمرین این تیم بازگشت که این خبری خوبی برای پائولو فونسکا و البته هواداران رم است.   بیشتر بخوانید: سومین تست کرونای ژکو هم مثبت شد

انتهای پیام/

برچسب ها: ادین ژکو رم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رم ادین ژکو رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۸۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم

مدیر منطقه یک شهرداری بجنورد از تملک ملک واقع در مسیر خیابان کشاورز خبر داد و گفت: پرونده خیابان کشاورز در نهایت تعیین تکلیف و این خیابان بازگشایی شد.

مجید گریوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی از بازگشایی خیابان کشاورز خبر داد و اظهار کرد: ملک واقع در معبر عام در خیابان کشاورز به مساحت ۱۱۶ مترمربع توافق و تملک شد.

وی افزود: توافق با ملک کشاورز به جهت التزام قانونی شهرداری در قبال پلاک‌های تفکیکی شهرداری که پشت این ملک واقع شده بود، توافق شد و به دلیل اینکه الباقی ملک قابلیت صدور پروانه نداشت، شهرداری در باقرخان معادل ۱۱۶ مترمربع زمین معوض را در ۸۰ متر همکف مسکونی ساخت و به مالک تحویل داد.

مدیر منطقه یک شهرداری بجنورد خاطرنشان کرد: فرایند توافق با مداخلات دستگاه‌های قضائی به سرانجام رسید و شهرداری سرانجام موفق شد تکلیف پرونده خیابان کشاورز را به سرانجام برساند.

کد خبر 748223

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • فیلم/ استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!