Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اکبر بهنامجو روز دوشنبه در جریان بازدید از روند بازسازی واحد راکد نساجی اردبیل در گفت و گویی خبری افزود: در حال حاضر این واحد با استفاده از کارشناسان ماهر کشور بازسازی و برای آغاز فعالیت آماده می‌شود.

وی با بیان اینکه حدود ۱۰۰ نفر در راستای بازسازی این واحد فعالیت دارند، از آماده شدن فاز اول این واحد برای آغاز به کار تا یک‌ماه آینده خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل اظهار کرد:این واحد از 10 سال گذشته  به دلیل عدم عمل به تعهدات بانکی توسط مالکان قبلی در تملک بانک قرار داشته و تاکنون راکد بود.

او  بیان کرد:  این واحد با هماهنگی‌های به عمل آمده از اول سال‌جاری و همکاری بانک مل  به سرمایه گذار طرح واگذار شده است.

بهنامجو گفت: همه قسمت‌های کارخانه در حال بهسازی بوده و تا یک‌ماه آینده فاز اول و تا چهار ماه آینده فاز دوم این واحد راه‌اندازی می‌شود.

وی  افزود:  با برنامه ریزی‌های انجام گرفته توسط سرمایه‌گذاران این واحد حداقل ۷۰۰ نفر در این واحد مشغول کار می‌شوند.

او گفت: فعالیت این واحد در سال جهش تولید گامی برای تولید محصولات نساجی استان و تولید بهترین نخ و پارچه و البسه خواهد بود.

برچسب‌ها جهش تولید استان اردبیل کارخانه سرمایه گذاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جهش تولید استان اردبیل کارخانه سرمایه گذاری جهش تولید استان اردبیل کارخانه سرمایه گذاری اخبار کنکور ماه آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۸۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است

به گزارش خبرنگار مهر محمدرضا شهاب زاده عصر شنبه در بازدید از واحدهای تولیدی این شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگر، ضمن تبریک این هفته اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اساسی دولت فعال نمودن حوزه تولید است که با توجه به شعار امسال با مشارکت مردم عزیز نیز همراه خواهد بود.

وی با بیان اینکه تمام تلاش دولت در راستای تحقق شعار سال این است که با کمک مردم بتوانیم مشکلات واحدهای تولیدی راکد را حل کرده و همچنین واحدهای جدید را هم با توجه به پتانسیل بالایی که شهرستان آستارا دارد راه اندازی کنیم.

فرماندار آستارا با بیان اینکه ۱۱۶۷ واحد کارگری در شهرستان آستارا در حال فعالیت هستند افزود: ۷۰۵۲ نفر نفر بیمه شده اجباری در این واحدهای تولیدی مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به وجود ۴۰ واحد صنعتی در شهرک صنعتی این شهرستان گفت: تعداد ۱۰ واحد از این واحدها غیر فعال شده بودند که در دولت سیزدهم ۸ واحد وارد چرخه تولید شدند و ۲ واحد نیز در حال احداث است که با فعال این واحدهای تولیدی ۳۰ کارگر مشغول به کار شده‌اند.

گفتنی است؛ فرماندار آستارا با حضور در برخی از واحدهای تولیدی شهرستان از تعدادی از کارگران زحمتکش با تقدیم لوح تقدیر تجلیل نمودند.

کد خبر 6090362

دیگر خبرها

  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • فعالیت سامانه بارشی فعال در خوزستان از چهارشنبه
  • بازسازی بافت تاریخی شهرکرمان نیازمند طرحی کارشناسی و آینده نگراست
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • تقدیر از ۱۲۰ فعال نماز بخش جرقویه علیا
  • پروژه‌های فعال مسکن ملی کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت