Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، آستان قدس رضوی با توجه به شرایط کرونایی اطلاعیه ای در رابطه با محدودیت و خدمت رسانی در حرم مطهر رضوی صادر کرد که متن آن در ادامه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وافتح لی یا رَبِّ بَابَ الْفَرَجِ بِطَوْلِک وَ اکسِرْ عَنِّی سُلْطَانَ الْهَمِّ بِحَوْلِک»

ای پروردگار من، به احسان خویش دَرِ آسایش به روی من بگشا و به نیروی خود، سختیِ اندوهم را درهم شکن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زائران و دلدادگان خاندان عصمت و طهارت؛

بردباری و شکیبایی شما سروران گرامی در همکاری با خدمتگزاران خود در آستان قدس رضوی از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا تا به امروز و مشارکت و همدلی در کمک به هم‌وطنان در قالب رزمایش مواسات، جلوه‌هایی بی‌بدیل از عظمت و بصیرت مردم ایران اسلامی است که در تاریخ ماندگار خواهد شد و ازین رو خالصانه قدردان و سپاسگزاریم.

امید آنکه با عنایت پروردگار متعال هرچه زودتر پذیرای قدوم و خدمتگزار شما عاشقان امام رئوف در مشهد مقدس باشیم.

به استحضار میرساند از زمان آغاز شیوع بیماری کرونا، صیانت از سلامتی زائران علی ابن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثناء به مهم‌ترین اولویت‌ آستان قدس رضوی تبدیل شده و به اذعان صریح مسئولان نظام سلامت و ناظران و کارشناسان، شیوه‌نامه‌های بهداشتی به دقیق‌ترین شکل ممکن در این بارگاه منور به مرحله اجرا درآمده و به استناد ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی نهادهای متولی، سطح رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در میان خدام و زائران این بارگاه ملکوتی، الگوی سایر مراکز و در ترازی عالی بوده است که این مهم جز با همکاری و همراهی شما مردم عزیز میسر نشده است.

بر این اساس، در شرایط جدید شیوع بیماری و اعمال محدودیت‎های سراسری از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در سطح کشور، آستان قدس رضوی ضمن عذرخواهی و دلجویی از زائران عزیز و با اندوه فراوان اعلام می‌دارد بصورت موقت و تا رفع شرایط حاد کنونی، محدودیت‌ها در حرم مطهر رضوی تشدید خواهد شد.

همچنین آستان قدس رضوی از طریق افزایش تولیدات رسانه‌ای در فضای مجازی و رسانه ملی تلاش می‎کند عموم ارادتمندان حضرت رضا علیه السلام از اقصی نقاط عالم را از انوار قدسی منبعث از بارگاه نورانی امام مهربانی ها و معارف رضوی بهره‌مند نماید.

در پایان از جوار مضجع نورانی حضرت ثامن الحجج، علی‌بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه والثناء، ضمن آرزوی سلامت و شادابی برای همه ارادتمندان ساحت قدسی اهل‌البیت علیهم‌السلام و شفای عاجل بیماران، هم‌میهنان ارجمند را به توسل و تمسک به ساحت نورانی آل الله در کنار توجه جدی به شیوه نامه‌های بهداشتی در راستای عبور از این بحران عالم‌گیر دعوت می‎نماییم. باشد که پروردگار مهربان، در آسایش به رویمان گشاید و سختی اندوهمان را در هم شکند.

آمین یا رب العالمین

روابط عمومی آستان قدس رضوی

 انتهای پیام/۷۰۰۴۵

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا آستان قدس رضوی مشهد سلامت رضوی آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۸۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای فرآورده‌های گیاهی سیلی بین Silibin، فرآورده گیاهی SATONiNE، فرآورده‌های perfecto و Vitomix و فرآورده تیزن مخلصه سعال حکیم مومن تبریز را به دلیل نداشتن مجوز‌های بهداشتی غیرمجاز و تقلبی معرفی کرد.

در این اطلاعیه همچنین محصولاتی، چون چای گیاهی لاغری (گیاهان شفا بخش)، فرآورده معجون فاقد مجوز Lukaci Epimediumlu، شربت گیاهی تری تراپیست (مدبرغدیر) و فرآورده پودر گیاهی بهنوشان ۲ از سوی اداره کل فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو غیرمجاز شمرده می‌شوند.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در ادامه با اعلان اینکه این معرفی اسامی به قصد مبارزه با ارائه محصولات غیر مجاز در سطح عرضه صورت می‌گیرد؛ از افرادی که محصولات نامبرده را در مراکز فروش مشاهده می‌کنند خواست که معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام لازم را به عمل آورند.
در پایان، شماره تلفن ۶۶۴۶۲۰۲۶ روابط عمومی سازمان جهت دریافت مشخصات مکان‌های عرضه فرآورده‌های غیرمجاز اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • اعلام اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز
  • بازدید ۷۰ هزار نفر از موزه‌ های حرم مطهر رضوی
  • ۷۰ هزار نفر از موزه‌های حرم مطهر رضوی دیدن کردند
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • اسامی فرآورده‌های گیاهی درمانی غیرمجاز اعلام شد
  • اعلام فرآورده‌های گیاهی درمانی غیر مجاز
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • بارش رحمت الهی در صحن و سرای پربرکت رضوی
  • نام ماندگار معمارباشی‌ها بر آستان زرافشان جانان