Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید نمکی روز دوشنبه در حاشیه دهمین جلسه کمیته ملی کووید- ۱۹ افزود: در کمیته واکسیناسیون با کمک دانشمندان و محققان کار واکسن کووید۱۹ را دنبال کردیم. این کار را  از سه مسیر این کار را دنبال می کنیم اول خرید واکسن از منابعی که در دنیا تایید شدند. جزو کشورهایی هستیم که تعیین  انتخاب منبع خرید با خودمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهار منبع را تاکنون برای خرید واکسن تعیین کرده ایم.

قرار است ۱۸ میلیون دوز مذاکره خرید داریم. مقداری هم از منابع دیگر واکسن سازان دنیا مازاد بر آن خرید داریم. مسیر دومی که برای تامین واکسن دنبال می کنیم خریدواکسن از طریق قرارداد تولید مشترک دنبال می کنیم.

نمکی گفت: سومین روش تکیه  بر دانش و توان داخلی است که خوشبختانه تاکنون چهار شرکت در این زمینه فعالیت می کنند و گزارش خود را به سازمان بهداشت جهانی داده اند و امیدواریم برای دو مورد آنها در جلسه ای که روز چهارشنبه داریم، اجازه آزمایش و کلینیکال ترایال را برای مدل انسانی از روزهای آینده صادر می شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا واکسن کرونا سعید نمکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا واکسن کرونا سعید نمکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا واکسن کرونا سعید نمکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۹۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودرو‌های ایرانی در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک

خودرو‌های ایرانی در بازار با قیمت‌های زیر به فروش رفته‌اند.

گروه اینفوگرافیک بازارنیوز- سروش نظری؛ طبق بررسی‌های خبرنگار بازارنیوز قیمت انواع خودرو در بازار آزاد به شرح زیر است:

 

برچسب ها: قیمت خودرو ، بازار خودرو ، قیمت خودروهای داخلی ، بازار خودروهای ایرانی ، قیمت خودرو صفر لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9a

دیگر خبرها

  • پارلمان اروپا قطعنامه‌ای ضد ایرانی صادر کرد
  • تلاش دانشمندان ایرانی برای تولید واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • قیمت خودرو‌های ایرانی در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • نیویورک‌تایمز: جنگ اوکراین برای ارتش آمریکا حکم رگه طلا را دارد
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • آیفون ۱۴ رجیستر نمی‌شود، اما اجازه خرید جت شخصی داده می‌شود؟
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا