Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه عربستان دیدار بین محمد بن سلمان و نتانیاهو را تکذیب کرد.

خبرگزاری میزان - فیصل بن فرحان با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود، در واکنش به گزارش‌های منتشر شده از سوی رسانه‌های اسرائیلی درباره دیدار ولیعهد سعودی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی، هرگونه دیدار بین محمد بن سلمان با مقامات اسرائیل را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر خارجه عربستان سعودی با بیان اینکه، چنین نشستی به هیچ عنوان برگزار نشده است، اظهار کرد: آمریکایی‌ها و سعودی‌ها تنها مسئولان حاضر در این نشست، بودند.

گفتنی است، خبرگزاری رویترز نیز گزارش داده است که بنیامین نتانیاهو نیز از ارائه توضیح درباره گزارش رسانه‌های اسرائیلی درباره دیدارش با محمد بن سلمان خودداری کرده است.

بیشتر بخوانید: سفر مخفیانه نتانیاهو به عربستان برای دیدار با بن‌ سلمان و پمپئو

انتهای پیام/

برچسب ها: اسرائیل و عربستان نتانیاهو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اسرائیل و عربستان نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۹۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره‌ای به مدت چند ساعت بوده است.

به گزارش «عربی ۲۱»، ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض