Web Analytics Made Easy - Statcounter

«منصور ع نم نم» روز دوشنبه در گفت و با خبرنگار ایرنا افزود: در این پویش در نظر داریم تا در ایام تعطیلی ورزش، این قشر ورزشکار با تهیه کلیپ های ۵ دقیقه ای فعالیت خود را در این ایام به نمایش خواهند گذاشت.

وی با بیان اینکه ورزش هیچ وقت تعطیل نیست، تصریح کرد: شرکت در رشته های مختلف جانبازان و معلولان آزاد است و آنها می توانند کلیپ های خود را تا پایان آذرماه ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات جانبازان و معلولین استان تهران به جلسه اخیر خود با رییس سازمان تربیت بدنی ارتش برای راه اندازی ۶ رشته ورزشی در این نهاد نظامی خبر داد و گفت: در صدد هستیم تا بستر برخی رشته های ورزشی شامل بسکتبال، بوچیا، شطرنج، فوتبال دستی، تیراندازی و دارت را برای خانواده های تحت پوشش ارتش فراهم کنیم.

به گفته وی علاقه مندان زیادی از این قشر هم اینک در بسیاری از نهادها فعالیت دارند که نیاز است با احصای اطلاعات در رشته های مختلف توانایی آنها را شناسایی کنیم.

«ع نم نم» با بیان اینکه یکی از اهداف دیگر این هیات بهره گیری سایر نهادهای دولتی، نظامی و بخش خصوصی برای تیم داری این استان در رقبات های کشوری خبر داد و افزود: به هیچ عنوان ورزش جانبازان و معلولان در استان تهران تعطیل نبوده بلکه ظرفیت تیم‌داری تهران را در رقابت های کشوری تقویت خواهیم کرد.

رییس هیات جانبازان و معلولان استان تهران خاطر نشان کرد: هم اینک در بخش پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، ۱۳ سهمیه توسط ورزشکاران استان شامل ۳ نفر در دو ومیدانی، ۲ نفر در بسکتبال، ۴ نفر در والیبال نشسته و چهار نفر در تیراندازی مردان و زنان کسب شده است.

به گزارش ایرنا هم اینک بیش از یک هزار ورزشکار در این هیات استانی شناسایی شده که آنان در رشته های ورزشی از جمله دارت، بوچیا، والیبال نشسته، شنا، دو و میدانی، پرتاب ها، وزنه برداری، تیراندازی، بسکتبال با ویلچر، فوتبال دستی و شطرنج فعالیت می کنند.

برچسب‌ها فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ویروس کرونا فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ویروس کرونا اخبار کنکور جانبازان و معلولان استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۹۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی/یک تجربه موفق

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله حاتمی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: محیط زیست در شرایط کنونی به یک موضوع پر چالش اجتماعی با ماهیت پیچیده و چند وجهی و دارای دامنه تأثیرات وسیع مبدل شده و مدیریت آن به مشارکت گسترده و همه جانبه همه اقشار و گروه‌های مختلف اجتماعی و در نهایت به مردمی سازی محیط زیست نیاز دارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی افزود: بدون جلب مشارکت، همراهی و همدلی هدفمند و اثر بخش مردمی، دولت‌ها امکان مدیریت مطلوب امور محیط زیستی را ندارند.

الزامات جلب مشارکت مردم در حوزه محیط زیست

حاتمی فراهم نمودن بسترهای قانونی، حمای ته‌ای حقوقی، آموزش و توانمندسازی، تأمین حداقل امکانات کالبدی و سخت افزاری و ساماندهی فعالیت‌ها را از جمله الزامات اساسی برای جلب مشارکت مردم عنوان کرد و اظهار کرد: در این مسیر باید در عموم اقشار مختلف ایجاد انگیزه نمود و در یک کلام در جهت تقویت هویت‌های محلی برای رسیدن به اهداف عالیه کوشید.

وی خانه محیط زیست را با مفهوم محل حضور مردم به دنبال تحقق شعار متعالی، محیط زیست مردم پایه، هوشمندانه و فناورانه عنوان کرد که می‌تواند با ایجاد فضایی فرهنگی و پرنشاط، موجبات حضور آگاهانه، داوطلبانه و مؤثر مردم در عرصه محیط زیست را فراهم نموده و به ایجاد زمینه مدیریت محلی حفاظت و بهسازی محیط زیست کمک کند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی بیان کرد: سازمان حفاظت محیط زیست برای تحقق و دستیابی به این اهداف، پیشنهاد راه اندازی خانه‌های محیط زیست در سراسر کشور را ارائه داد که خوشبختانه استان خراسان جنوبی به عنوان اولین استان، اقدام به راه اندازی این خانه درمحل اداره کل حفاظت محیط زیست نمود.

حاتمی گفت: خوشبختانه با بهره گیری و تجمیع ظرفیت‌های فرهنگی ادارات کل حفاظت محیط زیست استان‌ها و شهرستان نظیر مراکز بازدیدکنندگان، بخش نمایشگاهی موزه‌های تاریخ طبیعی، کتابخانه ها، مراکز تشکلهای محیط زیست و همچنین با حضور و مشارکت سایر دستگاه‌های اجرایی، آموزش و پرورش، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و… این مراکز گسترش یافته و به تدریج با کنشگری شهروندان، تشکل‌ها، فعالان محیط زیست و بویژه نیروهای تسهیل گر محلی تربیت شده و همچنین مدیریت اجرایی این خانه‌ها نیز به مردم واگذار شده است.

زمینه‌های فعالیت خانه‌های محیط زیست

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی زمینه فعالیت این خانه‌ها را، آموزش و افزایش سطح دانش محیط زیستی عمومی، اجرای فعالیت‌های مشارکت محور، جلب مشارکت خیرین و ترویج فرهنگ وقف محیط زیستی، زمینه سازی، ترویج و ایجاد بستر مناسب برای توسعه کمی و کیفی تشکلهای مردم نهاد محیط زیست و ترویج مسئولیت پذیری اجتماعی محیط زیست و… دانست و اظهار کرد: امیدواریم با مشارکت فعال همه دغدغه مندان محیط زیستی در استان به رفع و یا کاهش چالش‌های زیست محیطی استان کمک کنیم.

حاتمی یادآور شد: از ابتدای راه اندازی این طرح در کشور، خوشبختانه تاکنون ۵۰ خانه محیط زیست در استان راه اندازی شده و علاقمندان و دغدغه مندان محیط زیست می‌توانند به مراجعه به این خانه‌ها، علاوه بر دیدار با مسئولین و کارشناسان حوزه محیط زیست به ارائه پیشنهادات، نظرات و راهکارهای خود در جهت حفاظت هرچه بهتر از محیط زیست بپردازند.

کد خبر 6097796

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی/یک تجربه موفق
  • کانون موسیقی نواحی تشکیل می‌شود/ معرفی مدیر هماهنگی
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • کراسفیت در پی دستیابی صدر جدول ورزش‌های روز دنیا