Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@19:47:43 GMT

اتصال ۵۰ روستای هرمزگان به اینترنت

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۰۴۳۵

وزیر «ارتباطات و فناوری اطلاعات» در تازه‌ترین گزارش مردمی اعلام کرد ۵۰ روستای استان هرمزگان به اینترنت متصل شدند. خبرگزاری میزان - محمدجواد آذری‌جهرمی در تازه‌ترین گزارش مردمی در صفحه ایسنتاگرام خود نوشت: در سفری که ۶۷ روز پیش به بندرعباس داشتم، وعده دادم که تا دهم اسفندماه، اینترنت به ۱۲۰ روستای منطقه‌ی عمومی بشاگرد و حاجی آباد خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای این کار، برقراری ۳۲۰ کیلومتر فیبر نوری و احداث بیش از ۱۰۰ دکل مخابراتی جدید در دستور کار قرار گرفت و ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار هم تامین شد.
وی در این پیام تصریح کرده است: امروز با حضور استاندار هرمزگان و مدیران استانی و اپراتورها، روند اجرای کار را مرور کردیم. خوشبختانه با همت جمعی، از ۱۲۰ روستا تا کنون حدود ۵۰ روستا متصل شده اند و فکر می‌کنم کار در موعد زودتر از مقرر، یعنی اواسط دیماه به پایان برسد.
وزیر «ارتباطات و فناوری اطلاعات» همچنین آورده است: یک زمانی به ما ایراد می‌گرفتند که چرا به روستایی که آبش را با تانکر حمل می‌کنند، اینترنت می‌برید؟ و امروز با فراگیری کرونا همه می‌دانند که اینترنت در روستا‌ها اگر از آب مهم‌تر نباشد، کم اهمیت‌تر هم نیست.   آذری‌جهرمی در این پیام ایسنتاگرامی خود به زبان محلی از گزاره «هیچ جا بندر نابو» و هشتک «هرمزگان» استفاده کرده است.   بیشتر بخوانید: وزیر ارتباطات: ۷۲ درصد روستا‌های کردستان به شبکه‌ی ملی اطلاعات و اینترنت متصل هستند   انتهای پیام/ برچسب ها: آذری جهرمی اینترنت هرمزگان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آذری جهرمی اینترنت هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۰۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار استان در قالب احداث سایت جدید و یا ارتقاء تکنولوژی سایت‌های موجود به شبکه ملی اطلاعات متصل شده‌اند و ساکنان این مناطق به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کرده‌اند.

مجتبی صارمی با تأکید بر تسریع در اجرای طرح های ابلاغی لرستان از طرف وزارت متبوع افزود: تأمين پوشش ارتباطی دیگر روستاهای واجد شرایط در این خصوص در دست اقدام است.

در ادامه جلسه نبی الله شمسی‌فر مدیر مخابرات منطقه لرستان و نمایندگان اپراتور همراه اول برخی مشکلات و موانع موجود در اجرای پروژه های ابلاغی را مطرح کردند که تصمیمات لازم برای رفع موارد مطرح شده و تسریع در اجرای پروژه‌ها اتخاذ شد.

دیگر خبرها

  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی : در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست های ضداینترنت تجدیدنظر کنید/ مردم خوبی ها را ارج می نهند
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • اینترنت اختصاصی  یا اختلالی؟
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید؛ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود