Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه مهریز با بیان اینکه نیروهای بسیجی تاکنون نقش مهمی در همکاری با مسوولان در پیشگیری از کرونا داشته‌اند گفت: باید به خاطر موج سوم آن از تمام امکانات این تشکل مردمی برای مهار بیماری استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حجت‌الاسلام "عبدالرضا محی‌الدینی" امام جمعه مهریز امروز دوشنبه در جمع بسیجیان شهرستان با بیان اینکه در موج سوم کرونا باید از تمام امکانات بسیج برای مهار بیماری استفاده شود،اظهار کرد: برای پیشگیری از کرونا نه تنها یک نهاد و دستگاه اجرایی که باید همه شهروندان دولت را در اجرای طرح‌های پیشگیرانه یاری دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این هفته فرصت بسیار خوبی برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل(ره) خواهد بود و یکی از رسالت‌های بسیج که خیلی حائز اهمیت است کار مخلصانه و ارائه خدمات به قشر بی‌بضاعت جامعه خواهد بود.

امام جمعه مهریز تصریح کرد: بسیج یک ارگان انقلابی و مردمی است که از همان اوایل انقلاب هر کجا نیاز بوده وارد میدان جهاد و خدمت رسانی شده و در حال حاضر اقدامات بسیار خوبی در راستای مبارزه با ویروس کرونا انجام شده که جای بسی قدردانی دارد.

محی‌الدینی بیان کرد: اگر تفکر بسیج و بسیجی در جامعه حاکم شود خیلی از مشکلات حل خواهد شد که با ید تلاش نمود تا این مهم هم در مسولان و هم در آحاد مردم شکل گیرد و همه با تکیه بر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در جهت پیشبرد اهداف عالیه نظام گام برداریم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسیج یزد استان استان یزد مهریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۰۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان اعلام کرد: فردا، هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ ، نماز جمعه با حضور مردم مومن و انقلابی، در مساجد همه شهر‌های گیلان برگزار می‌شود.

همچنین نمازجمعه رشت، فردا، به امامت آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در مصلای امام خمینی این شهر اقامه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • مسئولان از فساد دوری کنند تا بتوانند با آن مقابله کنند
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس