Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از زومیت، شرکت Nmoto مستقر در فلوریدا، از کیت در خور توجهی برای موتورسیکلت بی‌ام‌‌و C400X رونمایی کرد که آن را به قطعه‌ای هنری و کاربردی تبدیل می‌کند.    
مانند اکثر موتورسیکلت‌های موجود در بازار، بی‌ام‌‌و C400X چندان جالب نیست و این همان جایی است که کیت Nmoto وارد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیت تبدیل Nmoto با نام «عصر طلایی» جایگزین بدنه استاندارد موتورسیکلت می‌شود و جدیدترین کیتی است که این شرکت برای موتورسیکلت‌های بی‌ام‌‌و ارائه می‌دهد. Nmoto در ماه سپتامبر کیت تبدیلی بر اساس بی‌ام‌‌و R nineT عرضه کرد که باعث می‌شود این موتورسیکلت مانند نمونه‌ اولیه R7 در دهه ۱۹۳۰ باشد.  
Nmoto هنوز جزئیات زیادی راجع به کیت Golden Age اعلام نکرده است؛ اما تأیید کرد که C400X پیشرانه ۳۵۰ سی‌سی خود را با قدرت ۳۵ اسب ‌بخار حفظ خواهد کرد و دارای مرکز ثقل پایینی است که آن را در خیابان‌های شهر چابک می‌کند. طراحی کیت ‌اکنون کامل شده و تولید اولین نمونه از آن در دست اقدام است و مدل نهایی این پروژه در بهار ۲۰۲۱ رونمایی می‌شود.  
درحالی‌که نسخه معمولی موتورسیکلت بی‌ام‌و C400X از بدنه‌ای لبه‌دار و زاویه‌دار بهره می‌برد، کیت Golden Age دارای طراحی هنری تزئینی منحنی با گلگیرهای برآمده است که چرخ‌های جلو و عقب را می‌پوشاند. همچنین چراغ جلو مدور بزرگ، شیشه جلو سفارشی و صندلی چرمی لوکس وجود دارد. مشتریان می‌توانند این کیت را در تعداد انگشت‌شماری ترکیب رنگ مختلف سفارش دهند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: موتور فلوریدا چرخ وسپا صندلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۱۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف

سرهنگ غلامرضا صدفی،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم گفت: در راستای پیشگیری از حوادث ترافیکی و کنترل تخلفات، طرح ویژه برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف از روز گذشته چهارم اردیبهشت ماه درسطح شهر قم آغاز شده است.

وی افزود: در این طرح به استناد ماده ۲۰ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، با تخلفات موتورسیکلت سواران از قبیل: حرکت در پیاده رو یا در جهت مخالف مسیر مجاز، ایجاد عمدی صدای ناهنجار، حمل بار غیرمتعارف، حرکت نمایشی مارپیچ تک چرخ، حمل یدک، عدم استفاده از کلاه ایمنی و تردد در خطوط ویژه اتوبوسرانی رسیدگی و  برخورد می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم ادامه داد: در این طرح برای متخلفان، قبض جریمه صادر و  موتورسیکلت حداکثر به مدت یک هفته و در صورت تکرار تخلف به مدت  یک ماه توقیف خواهد شد.

سرهنگ صدفی در پایان به والدین توصیه کرد از در اختیار گذاشتن موتورسیکلت به فرزندان خود که فاقد گواهینامه رانندگی موتورسیکلت هستند،خودداری نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مصدوم شدن ۳ عابرپیاده بر اثر تصادف با موتورسیکلت در آق قلا
  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • موتورسیکلت وسپا منصوری با نام موناکو ادیشن رونمایی شد (+عکس)
  • موتورسیکلت‌ها با ۳۵ درصد از عوامل تصادفات درون شهری هستند
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه
  • طرح زوج و فرد در تهران حذف می شود | محدودیت جدید برای موتورسیکلت‌ها در اطراف بازار
  • توقیف ۵۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف در هرسین
  • شلیک پلیس برای دستگیری گوشی قاپ!