Web Analytics Made Easy - Statcounter

سروان محمد جواد اینانلو در گفت‌وگو با تسنیم؛ ضمن هشدار درباره احتمال سودجویی برخی کلاهبرداران در پی اعلام سرشماره برای دریافت وام کرونا، اظهار کرد: با توجه به آغاز ثبت‌نام دریافت وام یک میلیون تومانی و کمک هزینه 100 هزار تومانی مربوط به مشاغل برای افراد فاقد درآمد ثابت، باید متذکر شد که این ثبت‌نام صرفاً از سرشماره 6369 صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: ثبت‌نام باید توسط خود شهروندان واجد شرایط انجام شود و شهروندان کدملی خود را به این سرشماره اعلام کنند.

وی متذکر شد: شهروندان مراقب پیامکهایی باشند که احتمال دارد توسط افراد سودجو به آنها ارسال شود و به هیچ عنوان اطلاعات شخصی و فردی خود مانند کدملی، شماره شناسنامه، و  شماره حساب بانکی را به سایر افراد و سرشماره‌های غیر اعلام نکنند.

این مقام انتظامی یادآور شد: شهروندان در صورت مواجه با پیامکهای مشابه از سایر سرشماره‌ها و اعلام ثبت‌نام و درخواست اطلاعات شخصی توسط آنها، مراتب را سریعاً به مرکز فوریتهای پلیسی 110 اعلام کنند تا اقدامات پلیسی درباره شناسایی افراد سودجو انجام شود.

منبع: الف

کلیدواژه: ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۱۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ کلاهبردار در دیواندره دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی آزادی صبح سه شنبه به خبرنگاران رسانه‌های استان اعلام کرد: با مراجعه تعدادی مال باخته به پلیس فتا دیواندره مبنی بر اینکه ۲ نفر از طریق کانال‌های تلگرامی و پیج‌های اینستاگرامی با جلب اعتماد، مبالغ قابل توجهی از آنان با عنوان اخذ گواهی نامه رانندگی، مدرک تحصیلی و غیره کلاهبرداری کرده‌اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: واموران پلیس فتا دیواندره با اشراف اطلاعاتی، اقدامات فنی و هوشمندانه پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی ۲ نفر کلاهبردار را شناسایی و در یک عملیات ضربتی در یکی از استان‌های همجوار دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده از متهمان به ۲۰۰ ملیاردریال کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کردند، گفت: در این رابطه ۱۹ نفر شاکی شناسایی شده است.

سردار آزادی در ادامه با بیان اینکه پلیس قاطعانه با مخلان امنیت و آرامش مردم در فضای حقیقی و مجازی برابر قانون برخورد خواهد کرد، افزود: متهم به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

کد خبر 6092724

دیگر خبرها

  • هشدار مهم هواشناسی برای ۴ استان/ آماده‌باش مدیریت بحران
  • هشدار درباره کلاهبرداری پیامکی
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • ۲ کلاهبردار در دیواندره دستگیر شدند