Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر آموزش‌وپرورش طی حکمی محمد خرم را به سمت «مدیرکل دفتر هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری» منصوب کرد.

به گزارش برنا؛ متن حکم محسن حاجی میرزایی به شرح  زیر است:

برادر گرامی جناب آقای محمد خرم

نظر به تجربیات جناب‌عالی در آموزش و پرورش، به پیشنهاد معاون محترم حقوقی و امور مجلس به موجب این ابلاغ به عنوان « مدیر کل دفتر هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با توکل و استعانت از پیشگاه خداوند متعال، پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و سیاست‌های ریاست محترم جمهور، با جلب مشارکت، همکاری و همفکری اعضای شورای معاونان وزارت، مدیران و مشاوران ستادی، در فراهم کردن محیطی سالم و سازنده برای دستگاه تعلیم و تربیت و صیانت از سرمایه فرهنگی و اجتماعی معلمان، در تحقق اهداف متعالی آموزش‌وپرورش به‌ویژه پیاده‌سازی و اجرای سند تحول بنیادین، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و برنامه‌های وزارت آموزش‌وپرورش موفق و پیروز باشید.

توفیق روزافزون جناب عالی را در انجام وظایف محوله و خدمت بی‌منت به مردم شریف، از خداوند متعال مسألت دارم. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی روابط عمومی معاون منویات مقام معظم رهبری وزیر آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۱۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صالحی، دادستان عمومی و انقلاب تهران صبح امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور در دادسرای ناحیه ۳۸، ضمن دیدار با قضات و کارکنان، از نزدیک در جریان عملکرد این مجموعه و نحوه رسیدگی به پرونده‌های قضائی قرار گرفت و توصیه‌ها و تذکرات لازم را خطاب به کارکنان و مسئولان دادسرا ارائه کرد.

وی در بازدید از بخش‌های مختلف دادسرا بر تکریم مراجعان و تسریع توأم با دقت در رسیدگی‌های قضائی تأکید کرد.

صالحی در دیدار و گفت‌وگو با قضات و کارکنان اداری، بر لزوم کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها، حفظ نظم و انضباط در محیط کار و رعایت اصول و دستورالعمل‌های بایگانی تأکید کرد.

دادستان تهران همچنین به درخواست‌ها و مشکلات قضات و کارکنان دادسرا، رسیدگی و توصیه کرد: همکاران قضائی و اداری با حفظ روحیه جهادی، همه تلاش خود را در جهت تسریع در رسیدگی‌ها و تکریم مراجعان به کار گیرند.

دادستان تهران در دیدار چهره به چهره با مراجعان دادسرا، ضمن استماع اظهارات و مطالبات مردم، دستورات لازم را برای رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

علی صالحی در این بازدید ضمن ابلاغ سلام و قدردانی ریاست قوه قضائیه به همکاران قضائی و اداری، به تعدادی از نیروهای دادسرای ناحیه ۳۸ تهران که شعب محل خدمتشان بر اساس شاخص‌های برنامه عملیاتی دادسرا عملکرد بهتری داشتند؛ لوح تقدیر اعطا کرد.

کد خبر 6097431

دیگر خبرها

  • مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • رئیس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران معرفی شد
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • ابلاغ دستورالعمل رسیدگی به تخلفات رسانه‌های فراگیر
  • مدیر دفتر شهردار تهران و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • چگونه اضطراب را درمان کنیم؟
  • کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها
  • هر کسی لیاقت شغل بزرگ و مقدس معلمی را ندارد
  • حج، رزمایش قدرت اسلام در مقابل کفر جهانی است
  • غیرمسلمانان به کشتار مردم غزه اعتراض کرده اند ولی خبری از اعتراض در بلاد اسلامی نیست