Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@20:04:25 GMT

پیروانی: اگر اعترض می‌کنیم ١٠٠ درصد به حق است

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۱۹۴۴

پیروانی: اگر اعترض می‌کنیم ١٠٠ درصد به حق است

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید اعتراض این تیم به داوری به حق است.

به گزارش ایسنا، افشین پیروانی درباره اعتراض پرسپولیس به عملکرد داور در دیدارهای تیمش اظهار کرد: ما نسبت به بازی قبل که متاسفانه به اشتباه کمال کامیابی‌نیا اخراج شد، اعتراض کردیم و اعلام کردند اخراج اشتباه بوده اما قانون اجازه نمی‌دهد کارت قرمز را برگردانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کردیم مثل لیگ قهرمانان آسیا بخشیده می‌شود که این کار نشد. ما دنبال احقاق حق بودیم. از کمیته داوران انتظار داریم لحن داوران بهتر شود.

او درباره اعترض یحیی گل‌محمدی به داوری هم گفت: بروید ببینید مربی ما چقدر فشار تحمل می‌کند. کادر ما فوتبالی هستند و می‌بینید که برخی صحنه‌ها چطور قضاوت می‌شود. آقای گل‌محمدی هم به خاطر آن حرکت، ناراحت است اما ما دیده‌ایم در برخی بازی‌ها بطری آب به زمین کوبیدند و اتفاقی رخ نداد. پرسپولیس در همه بازی‌ها محکوم به برد است. ما نمی‌خواهیم تبعیض قائل باشند، فقط می‌خواهیم عادلانه قضاوت کنند.

وی افزود: چند کاپیتان سابق تیم ملی روی نیمکت ماست و می‌دانیم باید احترام باشد اما برخورد داوران باید بهتر باشد. اگر سر و صدا می‌کنیم ١٠٠ به حق است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس افشین پیروانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۱۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی: ما ایرانیم و حق اشتباه نداریم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جلسه فنی قبل از دیدار تیم ملی فوتسال ایران برای بازی مقابل ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت های ۲۰۲۴ آسیا برگزار شد.

در ابتدای این جلسه شهاب سفال‌منش دستیار اول شمسایی، سبک بازی ازبکستان، شیوه ایجاد موقعیت حریف، مهارت‌های دفاعی و نکات فنی در خصوص تاکتیک‌های مهار را با بازیکنان در میان گذاشت.

در ادامه وحید شمسایی سرمربی تیم ملی با بررسی روند صعود ازبکستان و تحلیل چالش‌های گذشته و پیش رو گفت: ما ایرانیم و حق اشتباه در این گذرگاه را نداریم، با بالاترین تمرکز درون زمین می‌رویم و حرفمان را توی زمین می‌زنیم.

ملی‌پوشان امروز از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران در استادیوم «بانکوک آره‌نا» مقابل ازبکستان صف‌آرایی می‌کنند. ایران در صورت پیروزی به فینال مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ تایلند صعود خواهند کرد.

این مسابقه به صورت زنده از شبکه ورزش پخش می‌شود.

کد خبر 6088929

دیگر خبرها

  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!
  • کلانتری: خدای نکرده مشکوک بود!
  • اعتراض سریع آلومینیوم: قبل از گل پرسپولیس خطا شد
  • اعتراض نیمکت آلومینیوم به گل اورونوف
  • وحید شمسایی: ما ایرانیم و حق اشتباه نداریم
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • گواردیولا: علاقه‌ام به دی‌زربی هر فصل بیشتر می‌شود
  • اعلام اسامی داوران یک هشتم نهایی جام حذفی/ عرب براقی قاضی دیدار آلومینیوم و پرسپولیس