Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، باراک اوباما در گفت‌وگو با واشنگتن‌پست افزود: جهان هنوز در مورد چگونگی اطمینان و ثبات ایالات متحده در دوران بایدن به عنوان مثال توافق پاریس و توافق ایران سوال خواهد کرد.

وی ادامه داد: خسارت وارد شده است و زمان لازم است تا از آن خارج شویم اما بایدن افراد مناسب را در مناصب قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوباما همچنین با توجه به گزینه‌های بایدن برای کابینه خود، آنتونی بلینکن را که رئیس جمهوری منتخب به عنوان وزیر خارجه خود برگزیده است، "برجسته" و "یک دیپلمات ماهر ، مورد توجه در سراسر جهان" خواند.

وی خاطرنشان کرد: شما در حال تحقق تیمی هستید که من به آن اطمینان زیادی دارم.

رئیس جمهوری سابق آمریکا در عین حال تصریح کرد: مهم است که به رسمیت شناختن اعتمادی که متحدان ما و جهان به رهبری آمریکا داشتند، در یک شب بازسازی نخواهد شد. آنها از دیدن افرادی چون تونی که در کنفرانس‌های مختلف در سراسر جهان بوده و برای بازگشت رهبری سنتی که ایالات متحده ایفای نقش داشته است، بسیار راحت و خوشحال خواهند شد.

بایدن قصد دارد به زودی پس از روی کار آمدن به توافقنامه آب و هوایی پاریس و توافق هسته‌ای ایران بپیوندند. 

 اوباما با بیان اینکه به هرحال خساراتی وارد شده است و مدتی طول خواهد کشید تا خود را از آن بیرون آوریم، ابراز امیدواری کرد کابینه بایدن و افرادی که برگزیده شده‌اند، قادر به انجام آن خواهند بود اما ممکن است بلافاصله اتفاق نیفتد.

کد خبر 567374 برچسب‌ها ایران و آمریکا آمریکا - باراک اوباما

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایران و آمریکا آمریکا باراک اوباما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۲۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی توماج صالحی

به گزارش صدای ایران،معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنشی مداخله جویانه به صدور حکم دادگاه بدوی برای توماج صالحی خواننده رپ زیر زمینی و یکی از متهمان ناآرامی‌های سال ۱۴۰۲ ایران، آن را نقض فراگیر حقوق بشر از سوی ایران خواند.

ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا:
ما بار دیگر استفاده حکومت ایران از حکم اعدام به عنوان ابزاری برای سرکوب حقوق بشر و آزادی‌های اساسی مردم را محکوم می‌کنیم. ما همچنان گزارش‌های مربوط به وضعیت توماج صالحی را از نزدیک دنبال می‌کنیم.

ابزار‌های مختلفی برای اعمال فشار بر حکومت ایران به منظور مقابله با «نقض جدی و فاحش حقوق بشر» وجود دارد.


دیگر خبرها

  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز | تصمیم کشور همسایه بعد از اقدام ایران
  • واکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی
  • واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی توماج صالحی
  • جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟