Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ جهانبخش عطایی  روز سه‌شنبه در آیین افتتاح طرح آبرسانی روستای خداقلی قشلاقی به طرح‌های عمرانی قابل افتتاح در هفته بسیج اشاره کرد و گفت: این طرح‌ شامل سه طرح آبرسانی به روستاهای محروم ، احداث ۲ واحد خانه محرومان و ۱۷ طرح عمرانی در حوزه‌های مختلف در روستاها است.

افزود: برای خدمت‌رسانی به مناطق محروم روستایی طرح آبرسانی به روستای محروم خداقلی قشلاق از توابع بخش مرکزی و ۲ طرح آبرسانی به روستاهای بخش شاهرود امروز آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: اهالی روستای خداقلی قشلاق از ۲۰ سال گذشته به لحاظ نبود آب شرب سالم در روستا با مشکل تامین آب شرب مصرفی مواجه بودند که با ورود بسیجیان به این موضوع و اجرای طرح آبرسانی و منبع ذخیره آب در این روستا مشکل حل شد.

سرهنگ عطایی گفت: برای آبرسانی به روستای خداقلی قشلاق که دارای یک منبع کهنه، ناسالم و غیربهداشتی بود، بیش از ۵۶۰ میلیون ریال از محل اعتبارات بسیج سازندگی هزینه شده و با ساخت ۲ منبع آب و اتصال خط لوله به منابع آب و نیز احداث خط انتقال آب به روستا، آب شرب بهداشتی و سالم در اختیار اهالی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در هفته بسیج ۲۲ طرح عمرانی و آبادانی در روستاهای خلخال افتتاح خواهد شد، افزود: تلاش سپاه برای احداث پل و بهسازی راه‌های ارتباطی روستایی در کنار توجه و اجرای طرح‌های آبرسانی و کشاورزی مناطق محروم روستایی ادامه خواهد داشت.

وی  یکی از نیازهای اصلی اهالی روستا بویژه در فصل سیلاب و طغیان رودخانه را ساخت پل و بهسازی راه‌های ارتباطی روستایی شهرستان ذکر کرد.

حجت‌الاسلام کریم اسدی، امام جمعه خلخال نیز با قدردانی از خدمات ارزشمند بسیج و سپاه در ارائه خدمات مختلف به روستاییان گفت: آبرسانی و تهیه آب سالم و بهداشتی برای ادامه زندگی مردم در هر منطقه سفارش و تاکید ائمه اطهار (ع) است و با حضور بسیج در عرصه سازندگی و اجرای پروژه‌های عمران روستایی ، مشکل اصلی اهالی روستاهای مواجه با مشکل کمبود آب حل شده است.

وی افزود: در هر زمان و هر مکانی که نیاز به حضور بسیج بود، این نیروی خستگی‌ناپذیر در عرصه حاضر شده و با انجام کارهای موفق، رضایت مردم را جلب کرده است.

خلخال در جنوب اردبیل قراردارد.

برچسب‌ها خلخال استان اردبیل سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال استان اردبیل سازمان بسیج مستضعفان خلخال استان اردبیل سازمان بسیج مستضعفان اخبار کنکور طرح آبرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۲۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد

علیرضا ابویی مدیر منطقه دو شهرداری یزد با بیان این که بوستان بزرگ شهر با وسعت تقریبی ۳۰ هکتار در مجاورت بلوار مدرس قرار دارد، اظهار داشت: در دو سال اخیر شاهد اقدامات خوبی در این بوستان بوده ایم به طوری که با صرف اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال برای فعالیت‌های عمرانی، پنج هکتار به سطح بهره برداری این مجموعه افزوده شده است.

وی با اشاره به اینکه این بوستان دارای طرح مصوب بالادستی است، افزود: امیدواریم در سال جاری بتوانیم با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در زمینه توسعه بوستان به ویژه در حوزه بازپیرایی قسمت قدیمی آن فعالیت‌های عمرانی خوبی را انجام دهیم و شاهد مراحل نهایی اقدامات عمرانی در بوستان بزرگ شهر باشیم.

مدیر منطقه دو شهرداری یزد، توجه به ورزش‌های همگانی در مجموعه بوستان بزرگ شهر را از نکات مهم و موثر در طرح توسعه این بوستان دانست و تصریح کرد: در این مجموعه، شاهد یکی از بزرگترین پیست‌های دوچرخه سواری در سطح بوستان‌های شهر یزد هستیم و همچنین در طراحی، به بحث ورزش‌های همگانی از جمله فوتبال ساحلی توجه ویژه‌ای شده است.

وی با بیان این که بوستان بزرگ شهر یکی از محل‌های اسکان موقت مسافرین و مهمانان نوروزی است، گفت: آلاچیق‌هایی در سطح زیربنای ۲ هزار مترمربع احداث شده است به طوری که در ایام نوروز، هر روزه شاهد استقرار تعداد زیادی از مسافرین در این آلاچیق‌ها بودیم.

ابویی با اشاره به رضایت بالای مسافرین از اسکان در این بوستان، افزود: ان شاء الله در آینده بتوانیم به سطح بهره برداری اسکان مسافرین در سطح این مجموعه بیافزاییم.

وی جمع هزینه‌های عملیات عمرانی بوستان بزرگ شهر در دو سال اخیر و سال جاری را بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات منطقه دو عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند