Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با اشاره به اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی از اول آذر، گفت: بیش از ۸۰ درصد صنوف مشمول تعطیلی، در این طرح مشارکت مطلوبی دارند.

هوشنگ بازوند در بازدید شبانه از سطح شهر کرمانشاه در سومین شب اجرای محدودیت های جدید کرونایی با تقدیر از مشارکت مردم و اصناف در این طرح، اظهار کرد: در کرمانشاه درصد قابل توجهی از کسبه محدودیت های جدید را رعایت می کنند و ۳۰ درصد اصناف نیز که جزو مشاغل ضروری هستند، باید در حین فعالیت تمامی توصیه های بهداشتی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به میزان همراهی اصناف و بازاریان در سه روز گذشته اشاره کرد و افزود: در بازارهای سنتی، اصلی، مرکز شهر و سایر اماکن پرتردد همکاری بسیار مطلوب است، اما در برخی شهرک ها متاسفانه شرایط مناسب نیست و مشارکت ۵۰ درصد است.

بازوند گفت: از کسبه شهرک های اطراف به ویژه در مسکن، دولت آباد و سایر مناطق نیز درخواست داریم مشارکت بیشتری داشته باشند و برای حفظ سلامت مردم بازار را تعطیل کنند.

وی وضعیت شهرستانها را نیز تشریح کرد و گفت: در شهرستانهای قرمز و نارنجی بر اساس پروتکل ابلاغی ۸۰ درصد اصناف در طرح مشارکت دارند که قابل تقدیر است.

بازوند تأکید کرد: امیدواریم مردم در این ۱۵ روز علی رغم وجود برخی مشکلات اقتصادی، همراهی بیشتری داشته باشند، زیرا در غیر اینصورت برای حفظ سلامت عموم مجبوریم تعطیلات را تمدید کنیم.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: رسانه ها و صدا و سیما نقش بسیار موثری در جلب مشارکت مردم داشته اند که ضمن تداوم فرآیند اقناع سازی، انتظار داریم در روزهای آینده ارتباط قوی تری با مردم برقرار و رفتار شهروندان مسوولیت‌پذیر را ترویج دهند.

بر اساس محدودیت های جدید کرونایی که از اول آذر شروع شده، در شهرهای قرمز بجز مشاغل ضروری، بقیه صنوف به مدت دو هفته تعطیل هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: همه باهم علیه کرونا استاندار كرمانشاه كرمانشاه اصناف محدودیت های کرونایی استانی اجتماعی محدودیت های جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۳۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ درصد جامعه استان از طرح فجرانه استفاده کردند

مختار احمدی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه طرح‌های فجرانه و یسنا همچنان ادامه دارند، گفت: طرح فجرانه برای هفت دهک اول جامعه صادر شده که در استان با استقبال‌های خوبی مواجه شده، بیش از پنج هزار فروشگاه خرد و کلان متصل به طرح کالابرگ هستند.

وی ادامه داد: ۸۰ درصد جامعه استان کرمانشاه از طرح فجرانه استفاده کردند و ۱۶ میلیارد ریال آورده طرح کالابرگ بود، دولت بنا دارد این طرح را ادامه دهد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در خصوص طرح یسنا بیان کرد: مرحله دوم این طرح از ۳۰ فروردین ماه آغاز شده و این طرح برای مادران شیرده فرزندان زیر ۲ سال با هدف حمایت از خانوار در راستای فرزندآوری اجرا می‌شود.

احمدی در پایان، گفت: مشمولین این طرح سه دهک اول جامعه هستند که ۹۳۵ هزار مادر در دور دوم در کشور شناسایی شده و ۶ میلیون ریال به صورت ماهانه تسهیلات به آن‌ها داده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • تعاونی‌های تولید؛ مصداق مشارکت مردم در اقتصاد
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در دوره دوم انتخابات مشهد و کلات فعال است
  • ۸۰ درصد جامعه استان از طرح فجرانه استفاده کردند
  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • بیش از ۳۰ درصد کل مالیات کشور در سال گذشته توسط شرکت‌های خصولتی پرداخت شده است
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • فیلم/تظاهرات دانشجویان فرانسوی در حمایت از مردم غزه با وجود اعمال محدودیت پلیس