Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر ارجمند روز سه شنبه از صدور نخستین مجوز فعالیت برای یک دفتر خدمات مسافرتی این استان در حوزه گردشگری سلامت خبر داد و افزود: استان زنجان از نظر پزشکی و تجهیزات بیمارستانی دارای ظرفیت‌های بالایی است که می‌تواند در خدمت صنعت گردشگری قرار بگیرد و تلاش ما جذب گردشگران داخلی و خارجی در حوزه سلامت به  استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه گردشگری سلامت فقط مختص بیماران خارجی نیست، اظهار داشت: توریسم سلامت یکی از شاخه‌های گردشگری است که می‌تواند در این دوران برای صنعت گردشگری راهگشا باشد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان با بیان اینکه اشتغال‌زایی در صنعت گردشگری کم‌هزینه و آسان است، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی، تحریم‌ها و شیوع ویروس کرونا ، صنعت گردشگری جایگزین مناسبی برای درآمدهای نفتی است.

به گزارش ایرنا، به زعم کارشناسان وجود خیریه های متعدد در حوزه سلامت، ارتقای خدمات درمانی و از طرفی وجود ظرفیت های بی بدیل در حوزه گردشگری طبیعی و تاریخی در استان زنجان شرایط مناسبی را برای گسترش بیشتر گردشگری سلامت فراهم کرده است.

گردشگری سلامت به گردشگری پزشکی، گردشگری درمان طبیعی و همچنین گردشگری صحت، تندرستی و پیشگیری تقسیم می‌شود. 

هم‌اکنون ایران از مقاصد گردشگری سلامت در منطقه است و کشورهای هم‌جوار مانند عراق، ترکمنستان، جمهوری آذربایجان، افغانستان و سایر کشورهای منطقه متقاضی استفاده از خدمات و امکانات گردشگری سلامت در ایران هستند.

برچسب‌ها سلامت گردشگری زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلامت گردشگری زنجان سلامت گردشگری زنجان اخبار کنکور گردشگری سلامت صنعت گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۳۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ بهروز ناصری،‌ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام در جلسه‌ای با حضور فعالان صنفی و اقتصادی استان ایلام که در این دانشگاه برگزار شد با بیان اینکه ظرفیت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دانشگاه در خدمت بخش تولید، سرمایه‌گذاری و صنعت قرار خواهد گرفت، اظهار کرد:‌ با توجه به سند تحول و تعالی دانشگاه و تأکید همیشگی دکتر طهرانچی مبنی بر حل مسئله در استان‌ها ظرفیت‌های دانشگاه در همه زمینه‌ها در خدمت توسعه استان قرار می‌گیرد.

وی افزود: صنعت، تولید و سرمایه‌گذاری با مشارکت و حضور دانشگاه بسیار نتیجه‌بخش خواهد بود. درب‌های دانشگاه همیشه برای توسعه ایلام باز بوده و به‌عنوان وظیفه ظرفیت دانشگاه در خدمت استان است. ظرفیت بی‌نظیر دانشگاه در شهرستان مهران شامل مجتمع رفاهی و اقامتی و زمین مناسب و پارکینگ ۱۰ هکتاری با مشارکت فعالان اقتصادی و صنعتی استان در راستای ایجاد پایانه صادراتی با محور محصولاتی تولیدی استان شکل می‌گیرد.

اربعین فرصت مناسبی برای توسعه و معرفی استان ایلام

یکی از تجار موفق و دبیر اتاق تعاون استان ایلام نیز گفت: اربعین فرصت مناسبی برای توسعه و معرفی استان است. مهم‌ترین اولویت استان باید رفع موانع اداری برای حضور سرمایه‌گذاران در استان باشد.

فرزاد فیض‌الهی بیان کرد: ورود دانشگاه آزاد اسلامی به توسعه استان امیدبخش و مهم‌ترین اولویت فعلی استان ایجاد پایانه صادرات و برندسازی تولیدات استان است که این مهم با همکاری و محور دانشگاه آزاد اسلامی شکل خواهد گرفت.

به گزارش آنا،‌ در این جلسه فعالان اقتصادی و صنفی ایلام به بیان مشکلات و سنگ‌اندازی‌های پیش روی صنعت استان و سرمایه‌گذاری اشاره و خواستار ورود دانشگاه آزاد اسلامی ایلام به این مباحث شدند و رحیم لطفی عضو اتاق صنعت و معدن و از فعالان و کارآفرینان نمونه استان در حوزه تولید و صنعت آرد استان، یار حسین دینی پژو از کارآفرینان و عضو اتاق اصناف استان و کاظم اسماعیلی از فعالان اقتصادی و کارآفرین به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توسعه صنعت نوغانداری، نیازمند تغییر الگوی مصرف 
  • بازسازی بافت تاریخی شهرکرمان نیازمند طرحی کارشناسی و آینده نگراست
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • فعالیت ۱۶ هزار صنعتگر در حوزه صنایع دستی زنجان
  • توجه به ظرفیت‌های مناطق روستایی گامی بلند در تحقق شعار سال است
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • نمایشگاه کتاب و ظرفیت «گردشگری ادبی»
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • دستورکار قرار گرفتن برگزاری پنج برنامه در حوزه گردشگری خوراک