Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، دکتر حسن نامدار از اهداء پیکر یکی دیگر از هموطنان شهرستان اسفراین توسط خانواده اش جهت تشریح، به این دانشکده خبر داد.

وی افزود: بنا بر وصیت مرحوم محمد رضا رحمانی، پیکرش بعد از سیر تشریفات اداری و اقدامات قانونی و انجام اعمال شرعی، توسط خانواده اش در اختیار سالن تشریح دانشکده پزشکی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر نامدار این ضایعه دردناک را به خانواده مرحوم رحمانی تسلیت گفت و با اشاره به جایگاه بلند خدمت به علم در لسان آیات و روایات معصومین علیهم السلام اظهار امیدواری کرد که این ایثار و از خود گذشتگی برای آن مرحوم برای روزی که «لا ینفع فیه مال و لا بنون» باقیات و صالحاتی باشد.

وی خاطرنشان کرد: این سومین پیکری است که توسط هموطنان اسفراینی به دانشکده پزشکی به منظور تشریح اهداء شده است. چنانکه قبل از این نیز ابدان مرحوم محمد صفا منصوری از همکاران دانشگاه علوم پزشکی و مرحوم اسماعیل حقانی، بنا به وصیت خودشان و توسط خانواده آنها جهت تشریح به دانشکده پزشکی بجنورد اهداء شده بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: چنگیز جلیلوند ولی الله فلاحی محدودیت های کرونایی محمد حسن راستگو خراسان شمالی اسفراین اهدای پیکر اهدای کالبد تشریح دانشکده پزشکی چنگیز جلیلوند ولی الله فلاحی محدودیت های کرونایی محمد حسن راستگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۳۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۱۰ عمل اهدای عضو در خوزستان در ۵ روز

ایسنا/خوزستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از نجات جان ۱۰ بیمار نیازمند به پیوند اعضا، با ایثار خانواده‌های خوزستانی در هفته جاری خبر داد.

میثم معزی امروز (۶ اردیبهشت‌ماه) در این خصوص به رسانه‌ها اظهار کرد: در کمتر از پنج روز موفق به انجام ۱۰ عمل پیوند در استان خوزستان شدیم که به جرأت یک جهش بی‌سابقه بوده است. از همه  عزیزان تشکر می‌کنیم زیرا قطعا این حرکت و همبستگی در ادامه، منجر به نجات بسیاری از بیماران خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در این هفته ۱۰ عمل پیوند داشتیم که چهار مورد پیوند کبد و شش مورد پیوند کلیه بود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: از کلیه اعضای گروه پیوند اعم از گروه‌های جراحی پیوند، جراحی عروق، ارولوژی، بیهوشی و کلیه پرستاران و کادر پشتیبانی که با اقدامات لازم و فوری، زمینه‌ساز این حرکت زیبا شدند تشکر ویژه و صمیمانه دارم.

جواد شریعتی مدیر مرکز پیوند اعضا بیمارستان گلستان هم در این خصوص گفت: واقعا نمی‌دانم با چه زبانی از خانواده‌های اهداکننده تشکر کنم. با این ایثار و جهاد و کار ارزشمند، ۱۰ انسان به زندگی دوباره بازگشتند و قطعا اجر و پاداش این خانواده‌های ایثارگر نزد خداوند متعال محفوظ است.

وی افزود: امیدوارم فرهنگ اهدای عضو روز به روز توسعه بیشتری یابد. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • انجام ۱۰ عمل اهدای عضو در خوزستان در ۵ روز
  • گردهمایی هماهنگ‌کنندگان اهدای عضو کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • واگذاری دیپلماسی علمی محور مقاومت به دانشگاه شاهد
  • همایش تبیین دستاورد‌های عرصه سلامت و تجلیل از فعالان بخش سلامت در شهرستان خوی
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار
  • همایش تبین دستاوردهای حوزه سلامت در خوی
  • زندگی دوباره ۴ بیمار با اهدای عضو در مشهد