Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج؛ به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه وبویراحمد، آیت الله ارمغانی، مدیر اشتغال اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد امروز، سوم آذرماه در وبینار تخصصی«کارآفرینی و کرونا»، اظهار کرد: کارآفرینی فرآیند خلق باارزش و متفاوت از گذشته از طریق تلاش لازم همراه با خطرات مربوطه همراه با سود و استقلال شخصی تحت عنوان خلاقیت و  نوآوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: لازمه کارآفرینی تلاش و نیازمند صرف زمان و همراه با خطر است و باید پذیرای خطرات مالی و اجتماعی باشد، ضمن اینکه هدف پرداختن به امور کارآفرینی دریافت سود، کسب درآمد و استقلال شخصی است.
این مدرس دانشگاه بیان کرد: یکی از خصلت های ذاتی کارآفرینان اعتماد به نفس به معنای «من می‌توانم» در مواجهه با رویدادها است.
ارمغانی تصریح کرد: کارآفرینان علاقمند مستقل هستند و معمولا می‌خواهند خودشان اجرا کننده برنامه هایشان باشند.کرونا تحولات زیادی درحوزه کسب و کار ایجاد کرده و روش های کسب و کار را تغییراتی داده است و مراکز اکثرا راکد، نیمه فعال و تعطیل اند، ضمن اینکه لازم است به کرونا به عنوان فرصت خلاقیت و ایده های نوآور و نوآورانه نگاه کنیم.
وی ابراز کرد: خانه نشینی باعث عدم تحرک افراد شده و نیازمند به تحرکاتی است و باید آن را ارتقا دهیم.
مدیر اشتغال اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان در ادامه با اشاره به کسب وکارهای خانگی، اضافه کرد: مشاغلی که توسعه آن ها در زمان کرونا و بعد از کرونا وجود دارد،آن دسته از فعالیت هایی که در چارچوب خانه توسط اعضای خانواده در فضای مسکونی و بدون ایجاد مزاحمت برای همسایگان امکان داشته باشد.
ارمغانی با اشاره به شرایط کسب و کار خانگی، یادآور شد: آزادی و استقلال عمل، ساعات کاری انعطاف پذیر، ایجاد تعادل و پایین بودن هزینه ها، پایین بودن ریسک و احساس راحتی از جمله این شرایط است.گفتنی است مهران بالان، کارآفرین برتر استانی نیز در این وبینار حضور داشته و به سؤات شرکت کنندگان پاسخ داده است.

کد خبر 1458966

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۳۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد

مهرجو فرخی با بیان اینکه این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۰.۹ درصد کاهش داشته است گفت: عمده کالا‌های جابه جا شده شامل کلینکر سیمان، گندم، آب معدنی، آجر سفالی و سایر محصولات کشاورزی بود.   معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲، ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در استان فعالیت داشتند بیان کرد: بر اساس کارت هوشمند صادره جهت ناوگان تعداد یک هزار و ۷۵۱ دستگاه از انواع کامیون در استان کارت هوشمند ناوگان دریافت و هزار و ۹۹۷ نفر راننده در حوزه حمل و نقل کالا به دریافت کارت هوشمند اقدام کردند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در ۱۱ نقطه فارس برگزار می‌شود
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه