Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان گفت: ۱۵۰ عنوان برنامه امسال در شهرستان لنجان برنامه‌ریزی شده که در حوزه‌های مختلف ماموریت‌های بسیج در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و امنیتی به مرحله اجرا رسیده است. - اخبار استانها -

حمیدرضا محمدی فشارکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از لنجان، بسیج را شجره طیبه‌ای دانست که ریشه آن در انقلاب اسلامی نهفته است و اظهار داشت: نخستین اصل در شناخت بسیج  چرایی تشکیل این نهاد مقدس است و امام خمینی(ره) برای حفاظت از انقلاب می‌دانستند که نیازمند نهادی هستیم که بستری برای تحقق ارزش‌های انقلاب اسلامی باشد و تحقق این ارزش‌ها سبب خواهد شد انقلاب اسلامی در مسیر صحیح، راه خود را ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هفته بسیج در سال جاری با شعار بسیج پیشرو در خدمت و امیدآفرین فعالیت خود را آغاز کرد و ناحیه مقاومت بسیج لنجان نیز در این هفته با 150 عنوان برنامه در تلاش است یکی از مهمترین رسالت خود که همان ایجاد امیدآفرینی در بین مردم است را به خوبی اجرایی کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان تصریح کرد: 150 عنوان برنامه امسال در شهرستان لنجان برنامه‌ریزی شده که در حوزه‌های مختلف ماموریت‌های بسیج در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، امنیتی به مرحله اجرا رسیده است.

موزه صنعت در شهرستان لنجان راه‌اندازی می‌شودپویش مردمی "نه به آتش‌زدن پوشال برنج" آغاز راهی برای رسیدن به هوای پاک در لنجاناستمرار کمک‌های مومنانه در لنجان؛ بیش از 70 میلیارد ریال کمک‌های مردمی توزیع شد

وی بیان کرد: تجلیل از کادر درمان به عنوان پیشتازان خط مقدم مقابله با کرونا، رزمایش کمک مومنانه با توزیع یک هزار و 200 بسته معیشتی، افتتاح دو باب پروژه مسکن محرومان، توزیع 10 سری جهیزیه، رژه موتورسوارن با تجهیزات کامل جهت گندزدایی و ضدعفونی معابر و همچنین عطرافشانی گلزارهای شهدای شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله برنامه‌های شاخص این هفته است.

محمدی خاطرنشان کرد: "هر پایگاه یک خدمت" شعاری است که در هفته بسیج به منصه ظهور خواهد رسید و هر پایگاه در قالب مشاوره، کمک مومنانه، محرومیت‌زدایی و بکارگیری گروه‌های جهادی خدماتی را به مردم به ویژه نیازمندان جامعه ارائه کنند.

انتهای پیام/174/ح

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۳۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان از برگزاری شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشور در این منطقه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان خبر داد و گفت: شش عنوان برنامه فرهنگی ویژه این هفته در منطقه ۳ برگزار خواهد شد.

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برنامه‌های فرهنگی هفته اصفهان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های فرهنگی مهم در منطقه سه شهرداری اصفهان در این هفته که با مشارکت مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اصفهان برگزار می‌شود، ویژه‌برنامه «شب شعر» به یاد شاعر بزرگ «کمال‌الدین اسماعیل» شاعر قرن هفتم است که با حضور شاعران برتر کشور همچون قاسم رفیعا، سعید بیابانکی و عباس احمدی، همچنین شاعران استانی همراه با اجرای مجری توانمند محمدرضا یزدان‌پرست در محل پارک مقبره کمال‌الدین برگزار می‌شود.

وی با دعوت از تمام شاعران و اهالی قلم شهر اصفهان و عموم شهروندان برای شرکت در این رویداد فرهنگی افزود: این برنامه فرهنگی ادبی، روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت از ساعت ۱۹:۳۰ در پارک کمال، جنب مقبره کمال برگزار خواهد شد.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان با تأکید بر اینکه برنامه‌های فرهنگی سال ۱۴۰۳ در این منطقه با مشارکت و محوریت مردم محلات برگزار می‌شود، تصریح کرد: ویژه‌برنامه شاد و مفرح جشن «زنگ اصفهان» همراه با برگزاری برنامه‌های مختلف جنبی به‌همراه معرفی اصفهان ویژه مدارس سطح منطقه با معرفی تاریخ آن در قالب آیتم‌های نمایشی و مسابقه از سوم تا پنجم اردیبهشت برگزار می‌شود.

ابوطالبی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های منطقه سه شهرداری اصفهان در این هفته «عاشقانه‌های اصفهان» است که شامل کلیپ‌های کوتاهِ معرفی آثار تاریخی این منطقه و معرفی محلات قدیمی و تاریخی این کلان‌شهر به شهروندان و گردشگران است.

وی با اشاره به اجرای ویژه‌برنامه‌های خانه مشروطیت، تورهای بازدید از خانه مشروطیت همراه با پخش فیلم و نمایشگاه ویژه بزرگ‌مردان تاریخ به عنوان دیگر برنامه‌های محلی منطقه سه شهرداری اصفهان در این هفته گفت: «نقش عشق» عنوان برنامه‌ای است با محوریت بازدید از مقبره خواجه نظام‌الملک همراه با آشنایی با بعضی هنرهای سنتی اصفهان که در تاریخ هشتم اردیبهشت برگزار خواهد شد.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان با اشاره به یکی از برنامه‌های پر مخاطب و اصلی این منطقه با عنوان «چهارباغ، جان اصفهان» افزود: این ویژه‌برنامه با مشارکت اداره‌های فرهنگی اجتماعی و ورزشی مناطق یک و سه شهرداری این کلان‌شهر و مدیریت چهارباغ در هفته فرهنگی اصفهان عصرها همراه با برنامه‌های متعدد، نمایش خیابانی، غرفه‌های فرهنگی، بازی‌های بومی و محلی برگزار می‌شود.

ابوطالبی خاطرنشان کرد: معرفی بناهای تاریخی و معماری اصفهان، شخصیت‌های هنری و فرهنگی آن و استقبال از گردشگران و فرهنگ عامه این شهر کهن از محورهای برنامه‌های این هفته در محلات منطقه سه شهرداری این کلان‌شهر است.

کد خبر 747266

دیگر خبرها

  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • زوج شاهنامه‌خوان بام ایران در شهر‌های ایران خوان خرد می‌گسترانند
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • تقدیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان
  • برگزاری جشن «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر