Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@16:55:21 GMT

پرسپولیس منتظر حضور مدافع جنجالی در ایران

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۳۴۳۷

پرسپولیس منتظر حضور مدافع جنجالی در ایران

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس با ارسال شکایت خود به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال خواستار رسیدگی به جدایی شجاع خلیل زاده از این تیم و پیوستن به الریان قطر شد.

کمیته تعیین وضعیت نیز با بررسی اولیه این موضوع خواستار حضور شجاع خلیل زاده یا نماینده قانونی او بابت فسخ یکطرفه قراردادش با باشگاه پرسپولیس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیل زاده یا وکیل وی قرار است برای ارائه توضیحات خود به فدراسیون فوتبال رفته و دلایل فسخ خود را بیان کرده تا کمیته تعیین وضعیت با بررسی مدارک دو طرف در خصوص این موضوع رای صادر کند.

باشگاه پرسپولیس نیز مدارک خود را به این کمیته ارسال کرده است و منتظر تشکیل جلسه در خصوص این پرونده است.

باشگاه پرسپولیس معتقد است خلیل زاده علاوه بر پرداخت حق رضایتنامه باید چهار ماه از فعالیت‌های فوتبالی محروم شود.

کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال به احتمال فراوان تا یک هفته آینده درباره شکایت پرسپولیس از مدافع تیم ملی ایران جلسه‌ای را با حضور خلیل زاده و مسئولان باشگاه فصل گذشته وی برگزار خواهد کرد تا هرچه سریع‌تر رای خود را اعلام کند.

کد خبر 5078563

منبع: مهر

کلیدواژه: شجاع خلیل زاده باشگاه پرسپولیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال فولاد خوزستان محمود فکری ویروس کرونا باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی تکواندو مهدی طارمی تیم فوتبال پیکان تهران تیم صنعت نفت آبادان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کشتی آزاد کمیته تعیین وضعیت باشگاه پرسپولیس خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۳۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود

طرفداری| مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران
  • با اعلام سازمان لیگ: مسابقه آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود