Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر خارجه آمریکا در امور سیاسی و نظامی از تمایل چند کشور عربی دیگر برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، کلارک کوپر، معاون وزیر خارجه آمریکا در امور سیاسی و نظامی در سخنانی فاش کرد که کشورهای عرب مختلفی قصد امضای توافقنامه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف بلند مدت به رسمیت شناختن اسرائیل توسط کشورهای دیگر است.

کوپر در ادامه درباره جزئیات گفت‌وگوهای اخیر در ریاض گفت:" اخیراً در ریاض بودم و موضوع عادی سازی را بررسی کردیم. عربستان کشوری است که به دنبال اصلاحات است و عربستانی‌ها به خارج چشم دوخته اند و خواستار سرمایه‌گذاری خارجی و جذب گردشگران خارجی هستند این موضوع با امکان به رسمیت شناختن اسرائیل در ارتباط است."

اخیراً محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان و مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا در ریاض با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند، این درحالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی از سفر محرمانه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم و رئیس موساد به عربستان و حضور در دیدار میان مقامات ریاض و آمریکا خبر داده بودند. همچنین یک وزیر کابینه رژیم صهیونیستی بر انجام این دیدار صحه گذاشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی عربستان آمريكا رژیم صهیونیستی عادی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۳۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مغربی‌ها از تجمعات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های غربی

شهروندان مغربی در تظاهرات ضد صهیونیستی خود از تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های کشورهای غربی حمایت کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، هزاران شهروند مغربی عصر دیروز به خیابان‌ها آمدند و با برپایی تظاهرات در شهرهای طنجه و مکناس ( شمال ) محمدیه و ازمور ( غرب ) به حمایت از ملت فلسطین برخاستند و جنایات نظامیان رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات با حمل پرچم‌های فلسطین، شعارهایی در حمایت از اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های کشورهای غربی سردادند و حمایت نظامی و سیاسی دولت‌های غربی از رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، تظاهرات کنندگان با حمل پلاکاردهایی خواستار جلوگیری از کوچ اجباری ساکنان نوار غزه شدند و از تجمع ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های غربی حمایت کردند.

شهروندان مغربی در تظاهرات خود شعار دادند « ملت مغرب با عملیات طوفان الاقصی است»، « فلسطین چشم ماست» « ملت الاقصی به پیش تا پیروزی و آزادی» ، « عملیات طوفان الاقصی نابودگر صهیونیست‌های ستمگر» و «عادی سازی روابط با تل آویو نابود باد»

تظاهرات ضد صهیونیستی در 54 شهر مغرب

مغرب و رژیم صهیونیستی در دسامبر 2020 با میانجیگری آمریکا توافقنامه عادی سازی روابط امضاء کرد که با مخالفت احزاب و مردم مغرب روبرو شد اما دولت رباط به این اعتراض‌ها توجهی نکرد و در مسیر توسعه روابط با تل آویو گام برداشت.

مردم مغرب طی شش ماه گذشته در تظاهرات ضد صهیونیستی خود همواره بر لغو توافقنامه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تاکید کرده‌اند.

از زمانی که نظامیان صهیونیستی به نوار غزه حمله کرده‌اند ده‌ها هزار شهروند فلسطینی به شهادت رسیده‌اند که بیشتر آنان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام /

دیگر خبرها

  • ادعای مقام آمریکایی علیه ایران | لوید آستین: ارسال تسلیحات به اسرائیل متوقف شد
  • چالش های عربستان و آمریکا برای انعقاد پیمان امنیتی
  • جدیدترین موضع گیری السودانی درباره جنگ غزه در دیدار مقام آمریکایی
  • ادعای مقام آمریکایی درباره توقف ارسال محموله مهمات به تل‌آویو
  • امیرعبداللهیان: در مسیر بازگشت روابط عادی دیپلماتیک بین ایران و مصر هستیم
  • همه‌چیز برای یک آتش‌بس پایدار در غزه فراهم است/ قبل از عملیات «وعده صادق» هشدار دادیم اگر آمریکا اقدامی کند پاسخ ما فوری و قطعی خواهد بود/ ایران و مصر خواهان برقراری روابط دیپلماتیک هستند
  • آمریکا: تسلط اسرائیل بر گذرگاه رفح، عبور از خط قرمز نیست
  • اتحاد مثلث علیه منافع ایران/ بررسی تأثیرات توافق امنیتی میان آمریکا و عربستان بر روابط سعودی‌ها با ایران
  • آیا عادی سازی روابط ریاض و تل آویو قریب الوقوع است؟
  • حمایت مغربی‌ها از تجمعات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های غربی