Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@00:15:40 GMT

یک میلیارد تومان برای طرح بام نهاوند اختصاص یافت

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۳۸۵۶

یک میلیارد تومان برای طرح بام نهاوند اختصاص یافت

سید سعید شاهرخ دوشنبه شب در بازدید از طرحهای شهرداری نهاوند افزود: طرح چهارباغ و تپه ابوذر در سنوات گذشته تغییر چشم گیری داشته و دگرگون شده است و محل مناسبی برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت شهروندان خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد: به زودی با رفع این بیماری و کاهش ویروس کرونا شاهد حضور گسترده مردم در این منطقه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهرخی اظهار داشت: در شهرستان نهاوند شاهد سومین روز محدودیت های کرونایی هستیم تا شرایط کنترل شود و در ارزیابی و مشاهدات این طرح مسوولان و مردم همراهی خوبی داشتند و این طرح با موفقیت در حال اجرا است.

وی با قدردانی از همه مردم به ویژه شهرستان نهاوند که همراهی خوبی با مسوولان داشتند ادامه داد: ورودی، خروجی و تردد کنترل می شود و کسبه، اصناف و بازاریان نیز ترددها را محدود کردند و همراهی خوب داشتند.

استاندار همدان ابراز امیدواری کرد در پایان ۲ هفته شاهد بهبود شرایط باشیم و بتوانیم محدودیت ها را کاهش دهیم.

شاهرخی ادامه داد: این محدودیت هوشمند است که در صورت شرایط بهتر در یک شهرستان محدودیت ها کمتر و برداشته می شود و اگر رعایت نشود و شرایط بدتر شود این محدودیت ها تشدید می شود.

برچسب‌ها نهاوند استانداری همدان سید سعید شاهرخی شهرداری نهاوند اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نهاوند استانداری همدان سید سعید شاهرخی شهرداری نهاوند اعتبارات نهاوند استانداری همدان سید سعید شاهرخی شهرداری نهاوند اعتبارات اخبار کنکور محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۳۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعلام مهم تراکتور منفی شد

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام لیست اولیه سازمان لیگ، عارف آقاسی به دلیل محرومیت انضباطی که در آخرین بازی جام حذفی فصل گذشته با فولاد داشت، اولین بازی تراکتور در رقابت‌های حذفی را از دست داده بود اما با توجه به اینکه دیدار تراکتور برابر چوکا لغو شد، در ابتدا اینطور به نظر می‌رسید که محرومیت آقاسی به دیدار برابر ذوب‌آهن منتقل خواهد شد.

اما برخلاف خبر اولیه، استعلام جدید باشگاه تراکتور حاکی از آن است که به زعم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، محرومیت آقاسی در بازی با چوکا سپری شده و این بازیکن برای بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، مشکلی در همراهی تیمش نخواهد داشت.

سعید مظفری‌زاده با تائید این خبر به خبرنگار ما گفت: با توجه به استعلامی که گرفتیم عارف آقاسی محرومیت خود را در بازی با چوکا گذرانده است چرا که در این بازی تیم حریف بود که در زمین حاضر نشد.

به این ترتیب و با توجه به غیبت سیدمحمد حسینی به دلیل مصدومیت، تراکتور چالش غیبت دیگر مدافع مرکزی خود را نخواهد داشت و عارف امکان همراهی تیم تراکتور را دارد.

تیم تراکتور روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه، در ورزشگاه یادگارامام از ساعت 18:30 میزبان ذوب آهن خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • همراهی بیلبورد‌های پایتخت با هفته زمین پاک
  • استعلام مهم تراکتور منفی شد
  • کشف ۲۵۶ کیسه آرد خارج از شبکه در نهاوند
  • سرشاخه کاری درختان گردو در نهاوند
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند
  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد