Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، غریب‌پور دادستان عمومی شهرستان دنا حین بازدید از بازار شهر سی سخت دستور بازداشت سه نفر که ماسک نزده بودند را صادر کرد.   غریب‌پور گفت: این افراد با دهن کجی به دستورالعمل‌های بهداشتی و بی توجهی به محدویت‌های کرونایی بدون استفاده از ماسک در حین تردد در معابر شهر سی سخت دستور بازداشت آنان صادر و توسط ماموران کلانتری دستگیر و روانه بازداشتگاه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  او افزود: از این به بعد افرادی که حین تردد در اماکن عمومی و خیابان‌های شهر‌های سی‌سخت و پاتاوه بدون ماسک و یا به هر نحوی دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکرده و سلامت عمومی مردم را تهدید کنند بازداشت و روانه زندان خواهند شد.   دادستان شهرستان دنا رعایت دستور العمل‌های بهداشتی را از طرف همه افراد الزامی دانست و بیان کرد: با افرادی که بهداشت فردی و جمعی را رعایت نکنند و سلامت مردم را به خطر بیندازند برخورد قاطع می‌شود.   غریب‌پور برگزاری مجالس عروسی و عزا در شرایط حاد کرونایی را ممنون اعلام و افزود: از آنجایی که برگزاری چنین مراسم‌هایی یکی از مهمترین علت‌های شیوع بیماری کرونا و افزایش مرگ و میر مردم است بانیان چنین مجالسی دستگیر و روانه بازداشتگاه می‌شوند.   در این بازدید میدانی نحوه اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی ومحدودیت‌های کرونایی در شهر سی سخت بررسی و به متخلفان بهداشتی تذکرات لازم داده شد. انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد دادستان عمومی ویروس کرونا سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۳۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک با بیان اینکه برنامه‌های هفته سلامت با مشارکت مردم در حال اجراست، گفت: تقویت خدمات بهداشتی با مشارکت بخش خصوصی در حاشیه شهر‌ها، اجرابی برنامه سلامت با رویکرد کارآفرینی، خود مراقبتی با محوریت ارتقای سطح زندگی سالم در جامعه، ارتقای نظام مدیریت بیماری بویژه کنترل بیماری‌ها نوپدید و بازپدید، و توسعه زیرساخت‌های بهداشتی بهداشتی در ارائه خدمات بهداشتی از جمله راهبرد‌های برنامه‌های هفته سلامت است.
دکتر واعِظ افزود: ارتقای سلامت و حوزه بهداشتی در سطح منطقه بویژه در شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر و توسعه سلامت در خانواده از دیگر راهبرد‌ها و برنامه‌های هفته سلامت است که با مشارکت مردم انجام می‌شود.
یکم تا هفتم اردیبهشت بعنوان هفته سلامت نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • خون شریک ۲ روانه بازار نشر شد
  • تشکر از داوطلبان آزمون سراسری برای رعایت دستورالعمل‌ها
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم
  • کشف ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق درشهرستان خاتم
  • مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • رفع تصرف ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی درشهرستان مرزی میرجاوه
  • رعایت نشدن قانون بکارگیری نیرو در بخشی از شعبه‌های دادگستری