Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 رئیس جمهور منتخب آمریکا از گسترش شیوع ویروس کرونا در ایالات متحده ابراز نگرانی کرد.

بایدن در دیدار مجازی با شماری از شهرداران آمریکا گفت: من از همه شما به خاطر ملحق شدن به برنامه ما تشکر می‌کنم. شما شهروندان و جوامع خود را در برابر این همه گیری کرونا ایمن نگه می‌دارید. همه شما در خط مقدم مبارزه با این همه گیری هستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما جشن شکرگذاری را پیش رو داریم. ما یک زمستان تاریک را در رابطه با افزایش شمار بستری‌ها در بیمارستان‌ها داریم.

وی افزود: مسئولیت سنگینی بر دوش شما است. من به شما می‌گویم که همه شما حمایت رئیس جمهور آمریکا و تمامی جوامع را خواهید داشت. همه آمریکایی‌ها شایستگی رئیس جمهوری را دارند که شریک واقعی آن‌ها باشد. ما در رابطه با توزیع واکسن با چالش‌هایی روبرو هستیم. این واکسن باید ایمن باشد. ما باید در زمینه استفاده از ماسک و آزمایش گیری اقدامات بیشتری انجام دهیم. ما همچنین باید سرمایه گذاری بیشتری در بخش درمانی و بهداشتی انجام دهیم.

باید تصریح کرد: ما باید نیاز‌های بهداشتی کشورمان را تامین کنیم. ما همچنین چالش‌های دیگری در بخش‌های تغییرات آب و هوایی، عدالت کیفری و خانواده‌های نیازمند داریم. ما باید شکاف‌های موجود را پرکنیم. این موضوع به حمایت همه شما نیازمند است. ما باید به عنوان یک کشور متحد در کنار هم جمع شویم. این موضوع بسیار مهمی است.

در این دیدار کامالا هریس، معاون بایدن هم گفت: مسئولیت زیادی بر عهده شما است. من از همه شما می‌خواهم که از اقدامات جو بایدن پیروی کنید.

آمریکا بدترین آمار مربوط به مبتلایان و قربانیان کرونا را در جهان دارد. تاکنون بیش از ۱۲ میلیون و ۴۲۰ هزار تن در این کشور به این ویروس مبتلا شده اند. از این میان، بیش از ۲۵۷ هزار تن جان خود را از دست داده اند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ویروس کرونا بایدن آمریکا کرونا آمریکا بایدن ویروس کرونا کرونا همه شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۴۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد چین از تاثیرات منفی گسترش «آکوس» بر صلح و ثبات منطقه

به گزارش خبرنگار بین‌الملل ایسکانیوز به نقل از بخش خاورمیانه رادیو و تلویزیون چین (سی‌ام‌جی)، «وو چیان» -سخنگوی وزارت دفاع چین- روز پنجشنبه 25 آوریل در یک نشست خبری گفت که گسترش پیمان امنیتی سه جانبه بین استرالیا، ایالات متحده و بریتانیا موسوم به آکوس به طور جدی بر صلح و ثبات در منطقه آسیا و اقیانوسیه تأثیر منفی گذاشته است. چین قاطعانه با هرگونه اتحاد نظامی دوجانبه یا چندجانبه علیه خود و ایجاد رویارویی تفرقه‌انگیز مخالف است.

بیشتر بخوانید: هشدارهای بین‌المللی در مورد تبعات حمله به رفح/ چشم‌اندازی برای دستیابی به توافق وجود ندارد

بر اساس گزارش‌ها، ژاپن پیوستن خود به پیمان آکوس را رسما اعلام کرده و نخست وزیر کانادا نیز گفته که در واکنش به فعالیت‌های چین و روسیه در منطقه قطب شمال، کانادا در حال بررسی افزایش استقرار زیردریایی‌های خود و آغاز مذاکرات برای پیوستن به آکوس است.

وو چیان با اشاره به نگرانی جدی چین از این موضوع گفت: ما توسعه همکاری نظامی عادی بین کشورها را می‌پذیریم اما قاطعانه با هرگونه اتحاد نظامی دوجانبه یا چندجانبه علیه چین و ایجاد رویارویی تفرقه‌انگیز مخالف هستیم.

وی افزود: آسیا و اقیانوسیه صحنه بزرگی برای توسعه مسالمت آمیز است و نباید به عرصه بازی های ژئوپلیتیکی تبدیل شود. چین به عنوان یک شریک همکاری برای همه کشورها، برای هیچ کشوری چالش به شمار نمی‌رود. ایالات متحده، بریتانیا و استرالیا با نادیده گرفتن نگرانی های کشورهای منطقه و جامعه بین‌المللی، پیام گسترش اعضای پیمان آکوس را منتشر می کنند که این اقدام به طور جدی بر صلح و ثبات در منطقه آسیا و اقیانوسیه تأثیر منفی گذاشته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228441 برچسب‌ها کشور چین آمریکا ارتش استرالیا

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • انتقاد چین از تاثیرات منفی گسترش «آکوس» بر صلح و ثبات منطقه
  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد
  • نگرانی آمریکایی‌ها: بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری می‌میرد
  • هپاتیت و مننژیت در حال شیوع در میان فلسطینیان است
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا