Web Analytics Made Easy - Statcounter

رانندگی یک مهارت است و هیچ شکی هم در این موضوع وجود ندارد؛ اما راننده برای تردد در برخی از جاده‌ها به چیزی بیش از مهارت در رانندگی نیاز دارد. در واقع برای عبور از بعضی جاده‌ها به شانس هم نیاز دارید. خطرناک شدن یک جاده بستگی به عوامل مختلفی دارد که می‌توانند طبیعی یا انسانی باشند. موارد طبیعی مانند وجود کوه، دره، صخره و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. و انسانی مثل تعمیر غیرمتعارف و بد جاده‌ها، رانندگی بی‌پروا و بی‌دقت یا حتی وجود دزدان و غارتگران در آن مسیر را شامل می‌شود.

رانندگی در بسیاری از جاده‌ها ممکن است به دلیل شرایط بد جاده‌ یا وضعیت آب‌و‌هوایی نامناسب، مشکل و خطرناک باشد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید جاده‌های ترسناک دنیا چقدر فراوان هستند. در این جاده‌ها، فعالیت‌های ماورا الطبیعه‌ بسیاری از شنیدن صداهای عجیب‌ و غریب گرفته تا مشاهده ارواح گزارش ‌شده‌اند. برخی از جاده‌ها آن‌قدر عجیب هستند که توجه خبرنگاران و افراد کنجکاو بسیاری را به خود جلب کرده‌اند. در هر کشوری هم جاده‌های خوب و مناسب وجود دارد و هم جاده‌های بد، اما همیشه بعضی از مسیرها خطرناکتر هستند.


نشریه سان در حساب کاربری خود در توئیتر ویدئویی منتشر کرد که در آن یک جاده خطرناک را به نمایش گذاشت. این جاده خطرناک در کشور هند قرار دارد. در این ویدئو اتوبوسی را نشان می‌دهد که در حال عبور از یک جاده‌ باریک صخره‌ای و بدون محافظ است. این جاده آنقدر باریک و خطرناک است که نفس در سینه کسی که در حال ضبط ویدئو است نیز حبس شده است.

در ادامه ویدئوی مربوط به این جاده خطرناک را مشاهده می‌کنید:   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

منبع: پارسینه

کلیدواژه: جاده جاده خطرناک خطرسقوط پارسی خبر جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۴۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی در جاده شبستر - صوفیان سه کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: سانحه مقارن ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت رخ داد که به دنبال آن کارشناسان فوریت‌های پزشکی (اورژانس) فوت سه نفر را در محل تایید و چهار مصدوم تحت مراقبت پیش بیمارستانی به مرکز درمانی فاطمیه شبستر انتقال داده شدند.

وی افزود: حال یکی از مصدومان وخیم است.

سرهنگ حبیب آبراهه رییس پلیس راه آذربایجان شرقی در خصوص چگونگی حادثه را ترکیدگی تایر خودرو سوزوکی اعلام کرد و گفت: خودرو پس از برخورد با دنا به تیر برق برخورد و متوقف شد.

هنوز جزئیات بیشتری از دیگر عوامل احتمالی سانحه نظیر نقص فنی جاده یا خودرو اعلام نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تصادف ۱۷۱ خودرو طی ۷۲ ساعت گذشته در آذربایجان شرقی
  • تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه تهران - کرج
  • حادثه رانندگی در محور  ارومیه _ سلماس
  • عبور از زمین کشاورزی برای رسیدن به منزل/ جاده‌ای با ۸ ماه بلاتکلیفی در بجنورد+ فیلم
  • فیلم| عبور از زمین کشاورزی برای رسیدن به منزل/ جاده‌ای با هشت ماه بلاتکلیفی
  • حادثه رانندگی در جاده کرج - چالوس ۸ مصدوم داشت
  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل
  • کار ترانشه حاجی آباد به دستگاه قضا رسید
  • سانحه رانندگی در جاده شبستر - صوفیان سه کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت