Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@19:36:49 GMT

یگان‌های ضربت در زندان‌ها تشکیل می‌شوند

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۴۹۴۸

یگان‌های ضربت در زندان‌ها تشکیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ذوالفقار برفر، فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌ها صبح امروز در آئین تکریم و معارفه فرماندهان پیشین و جدید یگان حفاظت اداره‌کل زندان‌های استان البرز، گفت: یگان حفاظت سازمان زندان‌ها توانسته است با اقتدار امنیت زندان‌ها را تأمین کند و این امر موجب ارتقای امنیت کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌ها با بیان اینکه یگان حفاظت باید امنیت زندان‌ها را با اقتدار و هوشیاری تأمین کند، اظهار کرد: برای حفظ امنیت بیشتر زندان‌ها و در راستای انجام بهتر مأموریت‌های محوله، یگان‌های ضربت در زندان‌ها تشکیل شده است.

فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌ها، تصریح کرد: امنیت و اصلاح هیچ یک بدون دیگری محقق نمی‌شود، بنابراین باید به صورت متمرکز به این دو امر مهم بپردازیم، البته موفقیت‌های مهمی نیز در این زمینه کسب شده است و زندان‌ها امروز از امنیت کافی برای اصلاح زندانیان برخوردار است.

وی بیان کرد: یگان حفاظت سازمان زندان‌ها توانسته است شرایط را برای اجرای برنامه‌های اصلاحی و تربیتی در زندان‌ها فراهم کند و امروز با وجود فضایی امن در زندان‌ها امر اصلاح و تربیت زندانیان به راحتی پیش می‌رود.

برفر با تشکر از زحمات فرمانده پیشین یگان حفاظت اداره‌کل زندان‌های استان البرز، گفت: از فرمانده جدید می‌خواهم تا مأموریت‌های محوله خود را با استفاده از ظرفیت تمامی نهادهای امنیتی به ویژه مجموعه انتظامی و همچنین همکاری و هم‌فکری با نهادهای فرهنگی، اشتغال، بهداشت و درمان و … انجام دهد.

وی ادامه داد: این تعامل باید دوسویه باشد، چراکه اگر امنیت به خوبی تأمین شود مسائل دیگر نیز به خوبی و دقت به سرانجام می‌رسد و اگر تمام امور به درستی اجرایی شود امنیت نیز محقق خواهد شد.

فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌ها بیان کرد: باید بدانیم که فعالیت‌های اصلاحی عاملی خواهد شد تا ارتکاب جرم توسط زندانیان آزادشده کاهش یابد و امر نیازمند اصلاح نگرش زندانیان در بدو ورود به زندان است.

در پایان این مراسم محمدرضا عزتی به عنوان فرمانده یگان حفاظت زندان‌های استان البرز معرفی شد.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان ها فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان ها زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۴۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۲ فقره رفع تصرف در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان گفت: ۵۶.۸ هکتار اراضی ملی و دولتی استان اصفهان با اجرای ۲۲ فقره حکم قطعی قضایی (قلع‌وقمع و خلع ید) در سال گذشته رفع تصرف شد.
سرهنگ امیرسعید باقری با اشاره به تشکیل هشت مورد پرونده قضایی (کیفری) در سال گذشته نیز افزود: در این مدت ۱۶۰ مورد اخطار به متصرفان اراضی ملی و دولتی استان اصفهان نیز صادر شده است.
وی ادامه داد: گشت زنی مستمر در حوزه استحفاظی به‌منظور پیشگیری تعرض به اراضی، جلوگیری از هر گونه اخلال، تصرف، تعرض، تجاوز، تخریب، ایجاد مزاحمت در اراضی، برخورد قاطع و فوری با متعرضان و متصرفان اراضی دولتی و تهیه و تدوین طرح‌های موردنیاز به‌منظور تأمین حفاظت اراضی از جمله وظایف عوامل این یگان است.
وی با بیان اینکه هرگونه اقدام فیزیکی مانند دیوار و فنس کشی در اراضی ملی و دولتی ممنوع است، گفت: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ به‌عنوان پل ارتباطی بین مردم و یگان حفاظت اراضی استان در نظر گرفته شده و هم استانی‌ها می‌توانند تمامی اخبار، اطلاعات و گزارش‌ها خود را پیرامون موضوع زمین خواری اطلاع‌رسانی کنند..

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچیان چوب در لفور سوادکوه
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد
  • کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان
  • رفع تعرض از ۱۷۷ هکتار زمین دولتی
  • اجرای ۲۲ فقره رفع تصرف در استان اصفهان
  • رفع تعرض از ۱۷۷ هکتار زمین دولتی در سراسر کشور
  • رفع تصرف ۱۲۶ هزار مترمربعی اراضی ملی در خوزستان
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال/ شکایت یگان ویژه از حسینی