Web Analytics Made Easy - Statcounter

اشرف‌زاده گفت: در دهمین مرحله کمک های مومنانه و به همت خیرین قرارگاه جهادی شهید سلیمانی امروز 300 بسته معیشتی بین نیازمندان حاشیه شهر تربت حیدریه توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود اشرف زاده، دبیر قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی صبح امروز در حاشیه توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار کرد: مردم و خیرین تربت حیدریه در نخستین مرحله رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه همچون عرصه مقابله با ویروس کرونا خوش درخشیدند و همدلی مردم، گروه‌های جهادی، هیئت‌های مذهبی، خیران و نهادهای اجرایی این شهرستان  برای کمک به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا در این ایام تحسین‌برانگیز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 2400 بسته کمک معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان تربت حیدریه توزیع شده، افزود: در دهمین مرحله کمک های مومنانه و به همت خیرین قرارگاه جهادی شهید سلیمانی امروز 300 بسته معیشتی بین نیازمندان حاشیه شهر توزیع می شود.

دبیر قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی خاطر نشان کرد: گروههای جهادی و هیئتی از ابتدای شیوع کرونا در این منطقه کنار مدافعان سلامت حضور یافتند و با ضدعفونی معابر و منازل بیماران مبتلا و همچنین توزیع بسته های کمک معیشتی و بهداشتی نقش آفرینی کردند.

توزیع چهار هزار ماسک در رزمایش امر به معروف 

همچنین امروز و در چهارمین روز هفته بسیج که با محوریت رزمایش امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده، چهار هزار ماسک رایگان توسط پایگاههای مقاومت بسیج در سطح شهرستان تربت حیدریه بین مردم در حال توزیع است.

در این برنامه بسیجیان پایگاههای مقاومت با استقرار در خیابانهای اصلی ضمن توصیه به مردم برای رعایت مسایل بهداشتی و فاصله فیزیکی از آنان می خواهند که تنها برای ضرورت از منزل خارج شوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: قرارگاه جهادی شهید معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۵۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قدرت معیشتی خانوار در آذربایجان‌شرقی مورد توجه خواهد بود

نامزد راه‌یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: افزایش قدرت معیشتی خانوار استان به‌ عنوان قطب صنعتی و اقتصادی مورد توجه خواهد بود.

علی آجودان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه اصلاح وضع موجود هدف نهایی او از شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی است، اظهار کرد: خدمت‌گزاری به مردمی که صاحبان اصلی انقلاب و کشور هستند باید اولویت امور مسئولان باشد و نمایندگان مردم نباید دغدغه‌ای به غیر از خدمت‌گزاری داشته باشند.

وی با اشاره به محورهای اصلی اهداف و برنامه‌های خود در مجلس شورای اسلامی افزود: گرانی، مسئله‌ای است که دولت‌ها و دوره‌های مختلف مجلس شورای اسلامی با آن مواجه بوده‌اند و تلاش برای بهبود معیشت باید دغدغه نهایی نمایندگان مردم در مجلس باشد.

نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو در ادامه تصریح کرد: افزایش قدرت معیشتی خانوار استان به‌عنوان قطب صنعتی و اقتصادی با صنعت‌هایی همچون کفش، چرم و قالیبافی مورد توجه خواهد بود.

آجودان‌زاده با اشاره به مسائل زیست‌محیطی به عنوان یکی دیگر از اهداف خود اضافه کرد: دریاچه‌ی ارومیه و خطرات ناشی از خشکی این دریاچه، مسئله‌ای بسیار مهم و تأثیرگذار در آینده زیست‌بوم انسانی، اقتصادی و اجتماعی است و نمایندگان مردم باید وجهه ملی آن را بیش از پیش مورد توجه قرار داده باشند.

وی سومین محور اهداف خود را به عنوان یکی از کادر درمان مسائل درمانی عنوان و اضافه کرد: مشکلات درمانی و نارضایتی مردم از مراکز درمانی به ویژه مراکزی که از مرکزیت برخوردار هستند، منجر به نارضایتی گسترده‌ای شده است که باید چاره‌ای برای آن اندیشیده شود.

نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو با اشاره به مسائل کارگری و تأثیر آن در معیشت، گفت: قانون حمایت از قالیبافان، کشاورزان و افزایش سن بازنشستگی از مباحثی است که باید رویکرد حمایتی از کارگران در صحن مجلس شورای اسلامی مورد توجه باشد.

آجودان‌زاده افزود: مشارکت پایین مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، ناشی از عملکرد ضعیف مدیران و نبود شایسته‌سالاری در انتصابات است که نارضایتی مردم از وضعیت موجود را در پی داشته است.

کد خبر 751345

دیگر خبرها

  • از باز کردن پیام‌هایی با محتوای بسته معیشتی و سبد کالا بپرهیزید
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • افزایش قدرت معیشتی خانوار در آذربایجان‌شرقی مورد توجه خواهد بود
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی