Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@17:20:40 GMT

دستگیری ۷۱۳ سارق و زورگیر در پایتخت

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۵۶۰۳

رییس پلیس پایتخت از دستگیری ۷۱۳ سارق، زورگیر و قاچاقچی در ۴۸ساعت گذشته خبر داد.

خبرگزاری میزان- سردار حسین رحیمی در سی و نهمین مرحله از طرح رعد که صبح امروز در ستاد پلیس پیشگیری برگزار شد، گفت: در ادامه سلسه طرح‌های ارتقا امنیت در پایتخت، طرح رعد مرحله ۳۹ برگزار شد.

وی افزود: با هماهنگی دستگاه قضایی،۲۳۶حکم قضایی اجرا شد و با حضور همکارانم در محل‌های تجمع سارقان، قاچاقچیان و انبار‌های احتکار در مجموع۷۱۳ نفر از سارقان، مالخران، اراذل، قاچاقچیان و زورگیران را دستگیر کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: مخدوش کردن پلاک جرم است

این مقام انتظامی ادامه داد:۲هزارو۷۰۰ عدد از اموال مسروقه کشف شد. ۱۱۲دستگاه خودرو و ۶۶ موتورسیکلت نمونه‌ای از کشفیات هستند. همچنین ۱ونیم میلیارد اموال مسروقه ارزش مالی دارند.

فرمانده انتظامی پایتخت اظهار کرد:۹قبضه سلاح جنگی و شکاری و ۱۴ قبضه سلاح سرد کشف شد.

سردار رحیمی گفت: طرح‌های پلیس توسط پلیس‌های تخصصی در پایتخت برای تکمیل و ثبات امنیت برگزار می‌شود.

همکاری مردم در اجرای محدودیت‌ها خوب است

وی افزود: شب اول بیشتر ارشادی بود، اما از شب دوم جریمه آغاز شد. همکاری مردم و اصناف بسیار خوب بوده و بالغ بر ۹۵ درصد اصناف تعطیل هستند.

این مقام انتظامی ادامه داد: بالغ بر ۷۰ درصد کاهش تردد در شب‌ها داریم. همچنین روز‌ها هم تا۵۰درصد کاهش تردد داریم بنابراین همکاری مردم خوب است.

سردار رحیمی گفت: بیشتر دستورات ستاد کرونا توسط پلیس اجرا می‌شود و مردم تخلفات را می‌توانند به ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس نیروی انتظامی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۵۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: کلاهبرداری که ۱۳ سال قبل از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال، کلاهبرداری کرده و متواری شده بود با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.

سرهنگ عباس عرب 8 اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: فردی به دلیل کلاهبرداری از سال ۱۳۹۰ تحت تعقیب محاکم قضایی بود که دستگیری وی در برنامه کاری ماموران انتظامی شهرستان سمنان قرار گرفت.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس سمنان افزود: در پی انجام اقدامات خاص پلیسی متهم به سرعت شناسایی و با عملکرد سریع و به موقع پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ عرب با بیان اینکه متهم از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال قرض گرفته بود و بعد متواری شده بود، اضافه کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای و فراری برای ادامه رسیدگی به جرائم خود تحویل مراجع قانونی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تاکید کرد: پلیس در برخورد با تخلفات جدی است و همه تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم به کار می گیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: همدان/ شهادت یک پلیس در حین دستگیری قاتل متواری ۱۰ مورد از رایج‌ ترین کلاهبرداری‌ های اینستاگرامی دستگیری قاتل متواری در کمتر از ۲۴ ساعت در ساوه

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد
  • ببینید | دستگیری ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • فیلم/ بازداشت ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • فیلم| بازداشت ۷۴ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • دستگیری ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران + فیلم