Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@05:22:31 GMT

چه تضمینی هست دستاورد مذاکره مجدد نشود «هیچ»؟

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۵۷۹۶

چه تضمینی هست دستاورد مذاکره مجدد نشود «هیچ»؟

هادی عین‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: قبل و بعد از انتخابات آمریکا برخی به طور هوشمندانه و جریان‌ساز به دنبال دوقطبی‌سازی معیشت - مقاومت و شرطی کردن مردم و کشور برای ورود به مساله مذاکره مجدد با آمریکا هستند که باید مراقب آنها بود.

وی با بیان اینکه این جریان به دنبال آن است که با برنامه‌های دقیق و مستمر مانند جو رسانه‌ای و کاهش قیمت‌ها به این شرطی‌سازی مردم ادامه دهد گفت: این در حالی است که باید بصیرت‌افزایی لازم صورت گیرد چراکه حل مشکلات با مذاکره محقق نمی‌شود و نباید آدرس غلط ندهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی همدان با اشاره به اینکه رفت و آمد روسای جمهور آمریکا هیچ فرقی به حال کشور نمی‌کند تأکید کرد: راهکار برون‌رفت از مشکلات جاری کشور یک «جو غیرت و همت» است نه «جو‌ بایدن».

وی ادامه داد: لازم است مردم بدانند وضعیت فعلی جامعه چه از لحاظ سیاسی و اقتصادی، وضعیت پس از هفت سال مذاکره است که عده‌ای می‌خواهند وضع موجود را وضعیت پیش از مذاکرات جدید نشان دهند.

عین‌آبادی با بیان اینکه راهکار برون رفت از مشکلات جاری، استفاده از امکانات و ظرفیت‌های داخلی است که بهتر بگویم پیروی از "مکتب سردار سلیمانی" گفت: این در حالی است که اخیراً در فضای جامعه بازی سیاسی-رسانه‌ای شروع شده و عده‌ای جان تازه‌ای گرفته‌اند و شعارهای تکراری و انتخاباتی هفت سال پیش را سر می‌دهند.

وی اظهار کرد: آنهایی که ایران را در موقعیت فروشنده بدهکار و عجول قرار می‌دهند یک جریان داخلی و با پشتیبانی رسانه‌های معاند خارجی به عمد قصد دارند واقعیت را به مردم نشان ندهند و یا حتی وارونه جلوه دهند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: سوالی که امروز مطرح است این است که زیاده‌خواهی‌های بایدن چه تفاوتی با ترامپ کرده؟ به راستی چه چیزی در آمریکا تغییر کرده؟ آیا آمریکا از خوی استکباری کوتاه آمده؟ دست از حمایت رژیم جعلی صهیونیستی برداشته است؟

وی با بیان اینکه دولت باید پاسخگوی اقدامات هفت ساله گذشته خود و فرصت‌سوزی‌ها باشد گفت: چشم امید داشتن به غرب کار اشتباهی بود، دولت باید پاسخگوی برجام باشد و توضیح دهد این چه توافقی است که یک طرف هر وقت اراده کند و تصمیم بگیرد از آن خارج می‌شود؟!

عین‌آبادی با طرح این سوال که چرا تحریم‌ها بعد از مذاکره سه برابر شد افزود:کسانی که در فتنه مذاکره مجدد با آمریکا شریکند باید بگویند چه تضمینی وجود دارد که در دولت بعدی ایالات متحده، آمریکا دوباره هوس خروج از معاهده نکند؟ این بار امضای چه کسی تضمین خواهد بود؟.

وی با بیان اینکه چه تضمینی هست که دستاورد مذاکره مجدد نشود «تقریباً هیچ» گفت: ما با زمینه‌سازی برای مذاکره مجدد با آمریکا شدیداً مخالفیم و ادامه این روند را خیانت به آرمان‌های انقلاب اسلامی و خون شهیدانی چون سردار سلیمانی می‌دانیم.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی همدان با اشاره به اینکه جامعه فرهیخته دانشگاهی باید ابعاد نطفه فتنه را برای عموم مردم روشنگری کنند اضافه کرد: امروز ادای تکلیف جوانان دانشجو، اساتید بزرگوار و جامعه نخبگانی این است که جلوی فضاسازی‌های عده‌ای داخل و خارج کشور، واکنش نشان داده و برای یافتن راه حلی برای حل مشکلات جاری کشور به صحنه آمده و جوانان پای کار انقلاب بمانند.

وی با اشاره به صحبت‌های رئیس جمهوری مبنی بر اینکه «هیچ کس حق ندارد فرصت‌سوزی کند» گفت: از ایشان می‌خواهم به این گفته خود عمل کرده و این فرصت چند ماهه آخر دولت‌شان را برای خدمت به ملت شریف ایران از دست ندهند.

عین‌آبادی تأکید کرد: پیشرفت در زمینه های مختلف اعم از سیاسی و اقتصادی مستلزم تغییر نگاه به ظرفیت های درونی و ارتباط عقلانی، حساب شده و عزت‌مندانه با دنیاست.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجو آمریکا همدان دانشگاه آزاد اسلامی مقابله با آمریکا مذاکره مجدد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۵۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مرسدس به مذاکره با فرستاپن

مقام ارشد تیم مرسدس بنز آلمان به خبر مذاکره پنهانی با مکس فرستاپن، راننده ردبول واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ایندپندنت؛ توتو وولف، رئیس تیم مرسدس بنز در مورد گزارش‌های منتشر شده مبنی بر مذاکرات ادعایی خود با نمایندگان مکس فرستاپن اظهارنظر کرد.

توتو وولف گفت: نه، این یکی از شایعات است. مردم درباره اتفاق‌هایی که در پشت صحنه با رانندگان می‌گذرد، داستان می‌سازند، اما این چیزها باید پشت درهای بسته بماند. هر چیزی که علنی شده، در واقع نادرست است.

فرستاپن: استون مارتین به دنبال قهرمانی با آلونسو است

پیش از این پورتال F1-Insider اطلاعاتی در مورد مذاکرات مکس فرستاپن راننده ردبول و تیم مرسدس منتشر کرده بود. علاوه بر این، گزارش شده است که پدر فرستاپن و مدیر برنامه‌اش  و از سوی تیم آلمانی توتو وولف و جیمز رتکلیف در این جلسه حضور داشتند.

لوئیس همیلتون راننده کنونی مرسدس در پایان فصل جاری فرمول یک به فراری ایتالیا خواهد پیوست. مکس فرستاپن، قهرمان سه فصل متوالی فرمول یک و صدرنشین رده‌بندی فصل جاری این مسابقات یکی از گزینه‌های بالقوه جایگزینی همیلتون در مرسدس محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند
  • اعتراضات دانشجویان در آمریکا تحول بسیار عظیم جهانی است
  • جنبش دانشجویان در آمریکا نشانگر بیدار شدن مردم دنیاست
  • بایرن مونیخ به این دو دلیل سراغ زین الدین زیدان نمی‌رود
  • اعتراف کی‌یف به دستاورد‌های نظامی روسیه
  • مذاکره هیئت‌های تجاری کشورهای مختلف با فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • واکنش ایران به ادعای مجدد کویت درباره میدان آرش
  • کدام دستاورد‌های دولت رئیسی را می‌توان در قالب فیلم و سریال به مردم نشان داد؟
  • واکنش مرسدس به مذاکره با فرستاپن
  • پروژه قهرمان‌سازی از رئیسی؛ کدام دستاورد دولت در قالب فیلم و سریال می‌گنجـد؟