Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار منوچهر امان‌اللهی اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت از یک داروخانه در شهرکرد، رسیدگی به موضوع در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: پس از کارهای فنی و اطلاعاتی، یک متهم زن که مسئول فنی داروخانه بود شناسایی و پس از هماهنگی قضایی دستگیر و  برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی استان دلالت داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امان‌اللهی افزود: متهم در بازجویی پلیس آگاهی ابتدا منکر هر گونه سرقت شد، ولی پس از چندین ساعت بازجویی فنی به سرقت وجه نقد، دارو و وسایل آرایشی و بهداشتی از داروخانه با همدستی خواهرش اعتراف کرد که بلافاصله با دستور قضایی، متهم دیگر نیز دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد. 

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: ۲ متهم در بازجویی کارآگاهان پلیس آگاهی به جرم سرقت از داروخانه در طول ۷ سال به ارزش ۵ میلیارد ریال اموال و وجه نقد از داروخانه اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

کد خبر 567423 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی استان چهار محال و بختیاری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی استان چهار محال و بختیاری پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۶۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بر دستان کلاهبردار میلیاردی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه ای با بیش از ۶۰ نفر شاکی که به یکی از شهر های کشور متواری شده بود، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان خبر داد.

سرهنگ سامان غنی زاده با اشاره به اینکه متهم از شاکیان مبلغی بیش از ۲ هزار میلیارد ریال با روش پرداخت سود کلان، کلاهبرداری کرده بود، افزود: متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بر دستان کلاهبردار میلیاردی
  • کشف ۱۰۳ گرم طلا مسروقه از مخفیگاه مالخر/ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در فارس برملا شد
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • برملا شدن راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در آباده
  • انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند