Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@03:58:35 GMT

شاخص کل وابستگی زیادی به شستا دارد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۶۱۶۳

شاخص کل وابستگی زیادی به شستا دارد

با شروع معاملات امروز بازار سهام در حالی که پیش‌بینی می‌شد به علت تقاضای زیاد در نمادهای خودرویی و بانکی روند بازار سهام صعودی باشد اما شاخص کل به علت عرضه در نماد شستا روندی نزولی پیدا کرد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، با شروع معاملات امروز بازار سهام در حالی که نمادهای خودرویی و بانکی روندی مثبت داشتند اما عرضه از تقاضا پیشی گرفت و شاخص کل منفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایمان رئیسی کارشناس بازار سهام در رابطه با روند بازار سهام امروز گفت: با شروع معاملات شاخص به دلیل تقاضا در نمادهای خودرویی و بانکی مستعد رشد بود اما عرضه در نماد شستا روند شاخص کل را نزولی کرد. الان دقیقا همان نقطه‌ای است که شاخص کل منفی اما سهم‌ها در رنج مثبت معامله می‌شوند.

این کارشناس در رابطه با نماد شستا گفت: نماد شستا نماد بزرگی است و روی کلیت بازار سهام تاثیر می‌گذارد و همچنین عرضه در نمادها بزرگ باعث عرضه در سایر نمادها نیز می‌شود. اما احتمالا امروز نمادهای خودرویی و بانکی در سقف روزانه خود باشند و در پایان معاملات نیز صف خرید باقی بمانند.

منبع:تجارت‌نیوز

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ بورس شاخص بورس بازار بورس بورس تهران فرابورس سازمان بورس و اوراق بهادار سازمان بورس بورس کالا اخبار بورس بازار بازار سرمایه بازار سهام سهام سرمایه گذاری شستا بازار سهام نماد شستا شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۶۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت) با یک‌هزار و ۷۰ واحد رشد در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۴۴۸ واحد ایستاد.

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با چهار هزار و ۶۵۰ واحد افزایش به ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحد و شاخص قیمت با ۲ هزار و ۶۰۳ واحد افزایش به ۴۲۷ هزار و ۴۴۹ واحد رسید.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۱۱۶ واحد رشد، به ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد
  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • بورس تغییر جهت داد
  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • محرک جدید بورس
  • بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار