Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای مساجد استان قزوین گفت: به مناسبت ولادت امام حسن عسکری (ع) یک هزار و200بسته گوشت دربین خانواده های نیازمند در شهرستان های قزوین توزیع می شود .

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حجت الاسلام علی رمضانی در این باره اظهار کرد: در راستای طرح مواسات و همدلی مومنانه  یک هزار و 200 بسته گوشت قربانی  یک و نیم کیلویی در روز ولادت امام حسن عسکری (ع) در بین خانواده های نیازمند وآسیب دیده از کرونا توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این سومین دوره از توزیع گوشت در استان می باشد گفت :در راستای اجرای رزمایش  مومنانه  به خانواده های نیازمند ،آسیب دیده از کرونا ،بی سرپرست و.. توزیع می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت :این طرح خدا پسندانه که با مشارکت کانونهای فرهنگی هنری مساجد ،موسسه حضرت خدیجه (س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا صورت گرفته  که توسط مدیران کانونهای فرهنگی هنری شناسایی شده اند توزیع می شود.

وی در پایان گفت :این بسته های گوشت درشهرستان های قزوین ،تاکستان ،بوئین زهرا و آوج توزیع می شود وامیدورایم که این طرح دراستان ادامه دار باشد. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علی رمضانی خانواده های نیازمند توزیع می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۶۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، محققی نیا، مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان بیرجند گفت: علیرضا شایگان حدود ۱۵ میلیون تومان هزینه مراسم سالگرد فوت مادرش مرحومه سامانی را برای کمک به خانواده‌های نیازمند زندانیان اهدا کرد.


این خیر نیز گفت: به دلیل موقعیت شغلی ام، از نزدیک با مشکلات خانواده‌های زندانیان نیازمند در نبود سرپرست خانوارشان، آشنا هستم وبرای همین تصمیم گرفتم هزینه سالگرد فوت مادرم را برای کمک به این خانواده‌ها اهدا کنم.

دیگر خبرها

  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر