Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-رئیس‌جمهور آمریکا ساعاتی بعد از اعلام موافقت خود با آغاز روند انتقال قدرت به «جو بایدن»، در پیامی توییتری انتخابات اخیر ریاست جمهوری را فاسدترین انتخابات تاریخ این کشور خواند و شکست در آن را نپذیرفت.

 دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر انتخابات اخیر ریاست جمهوری این کشور را فاسد خواند و اعلام کرد، هرگز نتایج برآمده از «آرای تقلبی و نرم افزار دومینیون» را تایید نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا که طی روزهای گذشته حتی از سوی قانونگذاران هم حزبی جمهوری خواه خود برای آغاز روند انتقال قدرت بعد از انتخابات ریاست جمهوری اخیر تحت فشار قرار داشت، بامداد امروز سه شنبه از موافقت خود با شروع این روند خبر داد.

به گزارش رسانه‌های آمریکایی«سازمان خدمات عمومی آمریکا» به «جو بایدن» اطلاع داده که آماده پیشبرد روند انتقال قدرت است. این سازمان در نامه به تیم بایدن گفت، به نظر می‌رسد که او در انتخابات برنده شده است و می‌تواند روند انتقال قدرت را آغاز کند.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا که تا کنون از اذعان به شکست در انتخابات خودداری کرده، هم در در دو پیام توییتری ابتدا، آغاز روند انتقال قدرت را تأیید کرد و سپس انتخابات اخیر ریاست جمهوری را «فاسد ترین انتخابات تاریخ سیاسی آمریکا» خواند.

او در توییت اول نوشت: «می‌خواهم از امیلی مورفی، رئیس سازمان خدمات عمومی به خاطر فداکاری سرسختانه و وفاداری‌اش به کشورمان تشکر کنم. او مورد آزار، تهدید و سوءاستفاده قرار گرفته است و من نمی‌خواهم شاهد وقوع این اتفاقات برای او، خانواده‌اش و کارکنان سازمان خدمات عمومی باشم. پرونده ما با قدرت ادامه دارد و ما این مبارزه خوب را ادامه می‌دهیم و معتقدم که پیروز می‌شویم. با وجود این، من در راستای منافع کشورم، توصیه کرده‌ام که امیلی و تیم او کارهای لازم در خصوص پروتکل‌های اولیه را انجام دهند و به تیم خودم هم گفته‌ام همین کار را انجام دهند».

رئیس‌جمهور آمریکا در توییت دومش نوشت: «آنچه که به سازمان خدمات عمومی اجازه داده شده انجام دهد، کار مقدماتی با دموکرات‌هاست و این موضوع باید با ادامه پیگیری موارد مختلف ما (شکایتهای حقوقی ما از تقلب و تخلف در انتخابات) انجام می شود، انتخاباتی که به عنوان فاسدترین انتخابات در تاریخ سیاسی آمریکا ثبت خواهد شد؟ ما داریم با بیشترین سرعت پیش می رویم. هرگز (نتایج برآمده از) آرای  تقلبی و "دومینیون" را تایید نخواهیم کرد».

حمله لفظی دوباره ترامپ به انتخابات اخیر ریاست جمهوری آمریکا و اشاره او به نرم افزار دومینیون در حالی صورت گرفت که پیش از این سیدنی پاول یکی از اعضای تیم وکلای رئیس جمهور آمریکا گفته بود، «افشاگرهایی» وجود دارند که می‌گویند نرم‌افزار رأی‌گیری شرکت دومینیون، «میلیون‌ها» رأی ترامپ را حذف کرده است.

این ادعا در حالی مطرح شد که سازمان امنیت زیرساخت و فضای سایبری وزارت امنیت داخلی آمریکا ادعاها علیه این نرم‌افزار را رد و نقایصی که در آن رخ داده را ناشی از خطای انسانی توصیف کرد.

این سازمان همچنین اعلام کرد، هیچ شواهدی از حذف یا گم‌شدن یا تغییر آرای انتخاباتی توسط این نرم‌افزار وجود ندارد.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: انتخابات اخیر ریاست جمهوری سازمان خدمات عمومی رئیس جمهور آمریکا روند انتقال قدرت نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۶۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل

ترامپ در پاسخ به سؤال خبرنگار تایم در خصوص وفاداری به تل‌آویو گفت «من خیلی به اسرائیل وفادار بوده‌ام؛ وفادارتر از هر رئیس‌جمهوری. من بیش از هر رئیس‌جمهوری برای اسرائیل کار کرده‌ام».

 

به گزارش فارس، وی در حالی که مدعی شد اگر رئیس‌جمهور آمریکا بود، هرگز جنگ غزه رخ نمی‌داد، ادامه داد که اگر هرگونه درگیری بین جمهوری اسلامی ایران و تل‌آویو رخ دهد، از رژیم صهیونیستی حمایت نظامی خواهد کرد.

ترامپ گفت «من کمک نظامی به اسرائیل را متوقف یا شرطی نخواهم کرد. بله همچنان از اسرائیل حمایت می‌کنم».

رئیس‌جمهور جنجالی پیشین آمریکا ادامه داد «اگر اسرائیل و ایران وارد جنگ شوند، آمریکا از تل‌آویو حمایت نظامی می‌کند. بسیاری بر این باورند که احتمال یک حمله تشریفاتی بین ایران و اسرائیل وجود دارد که اگر اینطور باشد خوب است و چیز بدی نیست. به هرحال پاسخ آری است اگر ایران به اسرائیل حمله کند، ما آن‌جا [در کنار رژیم صهیونیستی]خواهیم بود».

ترامپ همچنین به پاره کردن برجام و در پیش گرفتن فشار حداکثری علیه جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت «نتانیاهو به اوباما التماس کرد که با ایران توافق نکند، اما من به توافق با ایران پایان دادم. هیچ رئیس‌جمهوری آن‌چه را که من انجام دادم برای اسرائیل انجام نداد. من مالکیت اسرائیل بر بلندی‌های جولان را به رسمیت شناختم».

وی با انتقاد از سیاست بایدن در قبال ایران ادامه داد «دولت بایدن اگر باهوش و پرانرژی بود به جای آن‌که به دنبال پیگرد قانونی ترامپ باشد، به دلیل وضعیت بدی که دارند با ایران توافق می‌کردند. آن‌ها باید با ایران توافق می‌کردند».

ترامپ با اشاره به این‌که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل تحولات غزه محبوبیت ندارد، گفت «من می‌گویم آن‌چه که در هفتم اکتبر رخ داد، هرگز نباید اتفاق می‌افتاد».

وی سپس اقدام تروریستی واشنگتن در ترور سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده پیشین سپاه قدس را به میان کشید و گفت «من تجربه بدی با بی بی بی (نتانیاهو) دارم که به (سردار) سلیمانی مربوط می‌شود، زیرا همانطور که می‌دانید او درست لحظاتی قبل از حمله کنار رفت.. قرار بود مشترک انجام شود و یکدفعه به ما گفته شد که اسرائیل این کار را انجام نمی‌دهد و من در این خصوص خوشحال نبودم و هرگز فراموش نمی‌کنم».

ترامپ با این‌حال مدعی شد که اگر رئیس‌جمهور بود «هرگز جنگ غزه رخ نمی‌داد و حماس هیچ پولی نداشت».

وی سپس از عملکرد رژیم صهیونیستی در جنگ غزه انتقاد کرد و گفت «اسرائیل یک کار خیلی بد کرد و آن در زمینه روابط عمومی است... اسرائیل نباید هرشب تصاویری از ساختمان‌های درحال سقوط در غزه که با حضور افرادی که در آن هستند، بمباران می‌شود، پخش می‌کرد، اما این کار را می‌کنند».

ترامپ با تکرار ادعا‌های پیشین خود گفت «در دوران ریاست‌جمهوری من، تروریسم بسیار اندکی وجود داشت... چهار سال بدون تروریسم داشتم. ایران پولی نداشت که به کسی بدهد! داعش ۱۰۰ درصد از بین رفته بود، اما حالا در حال بازگشت است».

دیگر خبرها

  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم