Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، همایون سامه یح نجف آبادی نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه ۴ آذر) در نخستین اجلاسیه مجمع جهانی مستضعفین (مسئله فلسطین تطبیع) اظهار کرد: امام خمینی(ره) در همان ابتدا مسئله یهود و صهیونیست را جدا کردند زیرا معتقد بودند صهیونیست جزو دین ابراهیمی یهود نیست و باید این مورد در جهان گسترش یابد که صهیونیست نماینده یهودیان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پس باید در یابیم که مسئله فلسطین مخصوص اسلام و مسلمانان نیست بلکه یک مسئله جهانی است، ادامه داد: هر عملی که بخواهد نقض حقوق بشر را همراه داشته باشد قطعا محکوم است از این حرکت صهیونیست ها در جهان نه تنها توسط مسلمانان محکوم شده است بلکه از سمت ادیان مختلف ازجمله هندوها، مسیحیان و... محکوم شده است.

نماینده کلیمیان مجلس با اشاره به حدیث حضرت علی(ع) (هرآنچه برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند)، گفت: جامعه کلیمیان ایران حدود ۲۵۰۰ سال است که طبق این جمله پیش می‌رود یعنی آنچه که برای خودمان نمی پسندیم برای دیگران هم نمی پسندیم اما این رفتار که در درون کلیمیان نهادینه شده در درون رژیم صهیونیست وجود ندارد.

سامه یح تصریح کرد: متاسفانه با اشغال فلسطین  ساکنین واقعی آن سرزمین در شرایط بد واقع هستند و در اینجا هیچ صدایی از سردمداران مدعی حقوق بشر از جمله آمریکا که خود ناقض حقوق بشر هست و سیاهان را می‌کشد در نمی آید.

وی با بیان اینکه حتی فلسطینیان مقیم اسرائیل هم از حقوق عادی خود محروم هستند، تاکید کرد: تمام یهودیان جهان این اعتقاد را دارند که صهیونیست جزو دین موسی کلیم الله نیست و بلکه این حزب سیاسی قصد دارد خود را با هر زوری زیر این دین تعریف کند که این اصلا قابل قبول نیست.

نماینده کلیمیان بیان کرد: ایران برای دفاع از مظلومان جهان زیر بار سخت ترین تحریم های جهانی رفته است که باید به قلدرهای جهان یادآور شد که ایران هیچگاه دست از این آرمان خود برنمی دارد و همیشه پشتیبان مظلومان خواهد بود.

سامه یح در پایان گفت: امیدوار هستیم که سرزمین مظلومان از جمله فلسطین از دست ظالمان و کفار نجات پیدا کند و جهان پر از صلح و نشاط شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حقوق بشر فلسطین مجلس شورای اسلامی مجلس نماینده کلیمیان حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۶۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم عزیزی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: انتخابات جلوه‌ای از تحول‌گرایی و تعیین سرنوشت مردم به خواست خودشان است.

وی در گفتگو با ایسنا،انتخابات را جلوه‌ای از امیدآفرینی دانست و افزود: مردم با بهره‌گیری از تجارب گذشته برای آینده زندگی خودشان تصمیم‌گیری می‌کنند از مردم می‌خواهیم با همان نگاه جریان‌شناسی و موقعیت‌شناسی و زمان‌شناسی در دور اول، در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت داشته و به کامل شدن مجلس کارآمد کمک کنند.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم براساس شناخت از کاندیداها افراد با صلاحیت و باتجربه و دارای شناخت را انتخاب کنند تا در نهایت نمایندگان بتوانند مجلسی کارآمد تشکیل داده و به مردم خدمت کنند.

عزیزی در پایان از مردم به ویژه از مردم شیراز و ورزقان برای حضور در دور دوم مجلس دوازدهم دعوت کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903086

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: با فروش فیلترشکن به مردم یاد دادیم که می‌توانند خلاف کنند
  • آمریکا در مسئله فلسطین در حال عوض کردن جلاد و شهید است / خیزش‌های اروپا و آمریکا منجر به سقوط صهیونیست خواهد شد
  • پیروز میدان غزه
  • خبر جدید یک نماینده درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می‌شود؟
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • ورود دوباره مجلس به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال جاری
  • مسئله فلسطین، چالش مشترک جهان اسلام است
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • خبر مهم از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از زبان یک نماینده مجلس