Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@00:38:24 GMT

بیانیه جامعه مهندسین به مناسبت هفته بسیج

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۶۸۳۶

بیانیه جامعه مهندسین به مناسبت هفته بسیج

جامعه اسلامی مهندسین در بیانیه ای خاطرنشان کرد: گرامیداشت هفتۀ بسیج یک وظیفۀ مهم است اما از آن مهم‌تر بسط و گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه است. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، جامعه اسلامی مهندسین به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(کلیک کنید)

بسیج مدرسۀ عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن، اذان رشادت و شهادت سردادند. حضرت امام خمینی (ره)

تشکیل نهاد بسیج که به تعبیر امام راحل(ره) از الطاف جلیه حق تعالی بود، شجرۀ طیبه‌ای شد که امروز نه فقط در ایران بلکه در اقصا نقاط منطقه ثمره پرافتخار آن را به عنوان خاستگاه اصلی مقاومت در میان ملت‌های مظلوم مشاهده می‌کنیم.

بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی ایران چون به نیروی لایزال الهی و قدرت بی بدیل مردم ایمان داشت، با بینش عمیق خود، به نقش ویژه ملت در به سعادت رساندن کشور تاکید موکد داشت و از این رو نهاد ارزشمند بسیج را بنیان گذارد.

ثمرۀ خون‌های پاک بسیجیان در 8 سال دفاع مقدس، نشاندن برگ زرینی در تاریخ پر حماسۀ ملت بزرگ ایران بود. وقتی که دیکتاتور ملعونی چون صدام عزم اشغال خاک ایران نمود، این بسیج مردمی بود که در کنار سایر قوا مخلصانه و مجاهدانه خون خود را نثار دفاع از اسلام و ایران نمود تا ذره‌ای از خاک ایران عزیز در چنگال دشمن باقی نماند.

امروز بسیج نه تنها در عرصه دفاع از انقلاب و میهن، بلکه در تمامی عرصه‌های علمی، خدمت رسانی، آبادانی و ... پیشتاز است. حضور ارزشمند بسیجیان در مقابله با ویروس منحوس کرونا در کشور و یاری رساندن مومنانه بسیج به آسیب دیدگان اقتصادی ناشی از شیوع این بیماری، جلوه‌های بی بدیلی از این تلاش مقدس را به منصه ظهور رساند.

گرامیداشت هفتۀ بسیج یک وظیفۀ مهم است اما از آن مهم‌تر بسط و گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه است که به فرمودۀ حضرت امام خمینی(ره) اگر ندای دلنشین بسیجی در کشور طنین انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد شد.

جامعۀ اسلامی مهندسین به عنوان یک تشکل انقلابی با گرامیداشت هفته بسیج و با تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و منویات فرماندۀ معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای، یاد و خاطرۀ شهدای بسیج را در 8 سال دفاع مقدس، در دفاع از حرم‌های شریف، در مبارزه با قاچاقچیان و در مقابله با فتنه‌گران، در امر به معروف و نهی از منکر و در دفاع از سلامتی مردم عزیز ایران، گرامی می‌داریم و امیدواریم که این پرچم مقدس به دست با کفایت امام عصر(ارواحنا فداه) سپرده شود و در ظل فرماندهی مهدی موعود (عج) جانفشانی و ایثار نمائیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: احزاب اصولگرا نیروی مقاومت بسیج احزاب اصولگرا نیروی مقاومت بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۶۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت هفته کار و کارگر و جایگاه این قشر زحمتکش، افزود: کارگران یکی از مولفه‌های مهم در تحقق سال و اقتصاد مقاومتی هستند.
امام جمعه سمنان بیان کرد: رونق اجتماعی، رسیدن به رفاه نسبی و بر چیده‌شدن فقر از جامعه از رویکرد‌های مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی و مسوولان در تحقق رونق اقتصادی است.
وی با گرامیداشت روز معلم از آنان به عنوان افسران عرصه دانش یاد کرد و افزود: آموزش مهارت‌های تقویتی برای معلمانی که به تازگی به جمع فرهنگیان ملحق می‌شوند، با اهتمام پیگیری شود، چرا که آینده کشور در گرو آموزش‌های معلمان به کودکان است.
امام جمعه سمنان با اشاره به سالروز فتح اندلس، افزود: اندلس روزگاری به عنوان یک مرکز اسلامی بود، اما بعد از ۸۰۰ سال به دلایلی از عزت به ذلت رسید و باید از این واقعه و روش دشمنان در انحطاط اندلس درس گرفت.
حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی اظهار کرد: اختلاف‌افکنی بین مسلمانان، ایجاد انحطاط اخلاقی و ترویج فساد و فحشا از جمله عوامل انحطاط اندلس بود و در این برهه از زمان نیز دشمنان با این ۲ راهبرد به دنبال ضربه به نظام جمهوری اسلامی ایران است و باید مراقب بود.
وی پرتاب موشک ایرانی به رژیم غاصب صهیونیستی، تظاهرات کشور‌های مختلف در محکومیت رژیم کودک‌کش صهیونیستی و در دست داشتن تصویر رهبر معظم انقلاب و سردار حاج قاسم سلیمانی به دست مردم کشور‌های مختلف نشان از قدرت و نفوذ فرهنگی فراسرزمینی ایران است.
حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی اظهار کرد: ساخت پالایشگاه‌های فراسرزمینی در ونزوئلا و ساخت چهار کشتی با توانایی حمل ۷۵۰ هزار بشکه نفت، کشت فرا سرزمینی در وسعت یک میلیون هکتار از جمله افتخارات ایران است.
امام جمعه سمنان با گرامیداشت روز ورزش زورخانه‌ای، افزود: برای ترغیب جوانان به این ورزش باستانی تلاش شود.

دیگر خبرها

  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • گرامیداشت روز معلم
  • راه‌یابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در بسیج
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان