Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا علمدار یزدی اظهار داشت: با توجه به اینکه سامانه جامع انبارها و رصد و پایش جابجایی کالا در سطح کشور در بستر این سامانه، استقرار کامل یافته است از این به بعد فقط ثبت موجودی و ورود و خروج کالا در سامانه جامع انبارها ملاک عمل بوده و اعلام موجودی خارج از بستر این سامانه اعتباری نداشته و باعث رفع تکلیف قانونی صاحبان کالاهای مشمول اعلام موجودی نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: اعلام موجودی انبارها و مراکز نگهداری کالا به صورت دستی و خارج از فرآیندهای حاکم بر سامانه جامع انبار، علاوه بر موازی کاری باعث سوءاستفاده برخی از صاحبان کالا و عدم ثبت ورود و خروج کالا در سامانه جامع انبارها شده است .

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد تاکید کرد: در این راستا با تمام واحدهای تولیدی، انبارها و مراکز نگهداری کالا که تاکنون نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه جامع انبارها اقدام نکرده‌اند یا صرفاً اطلاعات خود را ثبت و سایر فرآیندهای ضروری از جمله ثبت رسید/ حواله را به صورت کامل انجام نمی‌دهند، برخوردهای قانونی لازم صورت خواهد گرفت .

کد خبر 5079483

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد صنعت معدن و تجارت استان یزد ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا بارش باران گرگان بوشهر بسیج بارش برف ستاد ملی مقابله با کرونا شهرکرد سامانه جامع انبارها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۶۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از ورود یک‌هزار و ۳۵۸ پرونده تخلفاتی در بخش‌های مختلف به تعزیرات حکومتی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدحمزه لقمانی، امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در فروردین سال ۱۴۰۳ هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف اقتصادی وارد شعب این اداره کل و رسیدگی شده‌است.

وی افزود: از این تعداد پرونده وارده هزار و ۴۴ فقره مربوط به تخلفات کالا و خدمات و ۲۱۷ فقره پرونده وارده مربوط به حوزه قاچاق کالا و ارز، و تعداد ۹۷ فقره پرونده مربوط به حوزه بهداشت دارو و درمان بوده‌است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی در سه بخش قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان، کالا و خدمات، ۲۱۸ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال بوده‌است.

وی تصریح کرد: گزارش این تعداد فقره پرونده وارده توسط بازرسان دستگاه‌های متولی و نظارتی و متولیان امر در حوزه اقتصادی به تعزیرات حکومتی ارسال شده‌است.

کد خبر 747495

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق
  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا
  • بارش برف در ارتفاعات گلستان/ زنجیره چرخ الزامی است
  • مبادلات طلا ساماندهی می‌شود
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • شش الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کنند
  • ۶ الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کند
  • چگونگی استفاده بیماران از سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد