Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمدرضا مختاری امروز در مراسم ورود 70 دستگاه انواع ناوگان ریلی تولید داخل به شبکه راه‌آهن و افتتاح لکوموتیو داخلی پارس 33 توسط واگن‌پارس که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، ‌اظهار داشت: امروز 50 دستگاه انواع واگن باری 6‌محوره و 4 محوره لبه بلند و یک دستگاه لکوموتیو تولید داخل از سوی واگن پارس تحویل متقاضی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ‌قرارداد تولید این لکوموتیو سال گذشته بین واگن‌پارس و البرز نیرو انجام شد و امروز اولین دستگاه از این لکوموتیو تحویل متقاضی شد.

مدیرعامل واگن پارس با بیان اینکه دو دستگاه لکوموتیو دیگر در مرحله تولید داریم، گفت: برنامه‌ریزی شده است تا پایان سال حداقل سه دستگاه لکوموتیو دیگر را به شرکت بهره‌بردار تحویل دهیم.

مختاری افزود: با حمایت‌های راه‌آهن امروز و پس از سه سال قرارداد تولید 25 دستگاه واگن مسافری را منعقد کردیم و وعده داده شد از محل تبصره 18 تسهیلات مورد نیاز این واگن‌ها تأمین شود.

مدیرعامل واگن پارس اضافه کرد: پس از تولید این لکوموتیو طی همکاری با مپنا تولید لکوموتیو در واگن پارس به صورت جدی دنبال می‌شود.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: واگن پارس راه آهن تولید واگن علیرضا مختاری لکوموتیو قطار تولید داخل دستگاه لکوموتیو واگن پارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۷۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند

جلسه رفع موانع تولید استان کرمان با حضورمعاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و تیم اقتصادی استان با موضوع رفع مشکلات کارخانه واگن‌سازی زرند در محل این کارخانه برگزار شد.
امیر حسن زاده در جمع کارکنان کارخانه گفت: مجموعه‌های تولیدی در استان کرمان برای ما مهم است، بنابراین کارگروه رفع موانع تولید را در کارخانه واگن‌سازی زرند برگزار کردیم تا فضا را به‌شکل میدانی ببینیم و به رفع مشکلات کمک کنیم.

وی افزود: هم‌اکنون فاصله ای که بین عملکرد و فعالیت واگن سازی زرند با دیگر صنایع استان داشتیم کمترشده و با استقرار تعدادی از مدیران واگن‌سازی در استان کرمان که در تهران فعال بودتد، شاهد نزدیک‌تر شدن این مجموعه به فعالیت صنعتی هستیم.

حسن زاده بیان کرد: وقتی تشکیلات یک مجموعه صنعتی مرتبط با کرمان در تهران باشد دیگر در کرمان استان دیده نمی‌شود، زیرا وقتی کاری در کف کارخانه است باید مدیران هم در استان باشند تا امورات پیشرفت داشته باشد. 

معاون استاندار کرمان اظهار کرد: نیاز به خرید واگن در استان وجود دارد اما هنوز فرهنگ خرید واگن از تولیدات داخلی استان جا نیفتاده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • فروش نقد و اقساط پژو پارس در 4 قسط و تحویل فوری ویژه اردیبهشت ماه 1403 + جزئیات
  • بازسازی بدنه ۷۵ دستگاه لکوموتیو
  • کنترل ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • شرایط جدید خرید نقدی و اقساطی پژوپارس اعلام شد ؛ جزئیات، قیمت و زمان تحویل
  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • چگونه واگن اسبی در دست‌انداز رضاشاه افتاد؟
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • چگونه واگن‌ اسبی در دست‌انداز رضاشاه افتاد؟